avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 812 soluții astăzi
Forum Activitate Rares210

Activitate Rares210

Am o problema cand vine vorba despre indemnizatia de chirie primita ca angajat M.A.I . Eu aveam un contract de chirie valabil din martie 2024 pana in aprilie 2025. La momentul in care am facut raportul pentru indemnizatie chirie in martie aveam un buletin cu seria X nr Y.

La 3 saptamani dupa ce am efectuat contractul de inchiriere depus la ANAF si raportul de indemnizatie chirie cu copie dupa buletin eu am pierdut buletinul si am facut altul in luna Martie.

Toate bune si frumoase, peste 6 luni mi se schimba proprietarul si facem contract de incetare chirie si un nou contract de chirie cu noul proprietar. De mentionat: este aceelasi imobil, aceeasi adresa, aceeasi suma, aceeasi perioada (din cele 12 luni de la cel vechi, cel nou continua cele 6 luni ramase deci perioada identica).

Dupa ce imi fac raportul pentru indemnizatie pentru urmatoarele 6 luni cu noul buletin mi se comunica faptul ca eu, trebuia sa refac intregul proces de contract nou inregistrat anaf + raport pentru momentul in care am primit un buletin nou, adica in luna martie, iar ca urmare trebuie sa restitui intreaga suma de bani din martie pana in octombrie.

Este legal asa ceva? Pot sa actionez in instanta sau in orice alt mod? Nu am gasit exact care sunt conditiile pentru care trebuie restituite sumele de indemnizatie (inafara de cele comunicate de catre institutie ma intereseaza cele legale)
Buna ziua, doresc și eu să iau contact cu un avocat specializat pe litigii legate de protecția consumatorului (cazul este legat de o piesa/componenta de calculator) va pot explica speța și detaliile in privat, va mulțumesc
Am un produs scump in garanție care sta din data de 9 martie la service. Am trimis mail sa aflu care e starea acestuia pe data de 22 și au zis că încă nu au răspuns.

Am sunat azi și trimis și mail sa cer stornarea produsului mâine dacă nu primesc azi un raspuns. Cele 15 zile calendaristice au trecut de mult iar acum îmi răspund că produsul este înlocuit că au primit răspuns și este în transit la ei. Pot cere totuși banii înapoi sau mă împiedică anumite lucruri?
Daca produsul nu este același model știu că pot sa cer banii înapoi, dar daca este pot totuși să refuz înlocuirea (ținând cont că au trecut cele 15 zile și produsul încă este în transit deci nu a ajuns)