avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 856 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Stornare tarzie a unui produs in garantie ?
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Stornare tarzie a unui produs in garantie ?

Am un produs scump in garanție care sta din data de 9 martie la service. Am trimis mail sa aflu care e starea acestuia pe data de 22 și au zis că încă nu au răspuns.

Am sunat azi și trimis și mail sa cer stornarea produsului mâine dacă nu primesc azi un raspuns. Cele 15 zile calendaristice au trecut de mult iar acum îmi răspund că produsul este înlocuit că au primit răspuns și este în transit la ei. Pot cere totuși banii înapoi sau mă împiedică anumite lucruri?
Daca produsul nu este același model știu că pot sa cer banii înapoi, dar daca este pot totuși să refuz înlocuirea (ținând cont că au trecut cele 15 zile și produsul încă este în transit deci nu a ajuns)
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 22:26, 31 Martie 2023
dvs puteti refuza, dar nu-i puteti obliga sa tina cont de refuzul dvs. acest lucru il face doar instanta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Termen legal: garantie/inapoiere produs (15 zile?) tiberiur tiberiur Se da urmatorul paragraf din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr 174/2008: \\\\"Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei ... (vezi toată discuția)
Despre garantia produsului (si cele 15 zile) vizcatalin vizcatalin Buna ziua. Pe 17.11.2019 am cumparat un aspirator robot de pe un site destul de cunoscut, sa spunem. Acesta mi-a venit defect din fabrica, bateria acestuia ... (vezi toată discuția)
Garantie telefon mobil Myhai007 Myhai007 Buna ziua, Am trimis un telefon la garantie acesta neavand program publicu a trebuit sa il duc la firma X. Telefonul avea mai multe probleme: nu se auzea cand ... (vezi toată discuția)