Este vorba despre 2 ordine de plata care contin sume de bani transferate de persoana X (angajator) din contul personal, catre persoana T (angajat) in contul in care incasa salariul de la firmele detinute de X.
La rubrica "detalii plata" sunt completate, pe unul mentiunea "transfer" iar pe celalalt mentiunea "transfer sume".
Am urmatoarea speta pentru care doresc sa va cer opinia:
persoana X este asociat la firma Y, la firma Y un membru de familie grad I este administrator
firma Y detine firma Z, la firma Z persoana X este administrator
persoana T este angajata cu CIM si la firma Y si la firma Z
persoana T are cont bancar deschis la banca B pentru incasare salar de la cele 2 firme
ambele firme, Y si Z au conturi bancare ale societatii deschise tot la banca B
persoana X, care este asociat la firma Y si implicit la Z, are cont personal bancar deschis tot la banca B
persoana X vireaza din contul personal de 2 ori, 2 sume de bani consistente, catre persoana T, unul dintre viramente fiind chiar in contul bancar in care T isi incaseaza salariul
cum este considerata aceasta tranzactie dpdv fiscal, legislatie, samd?
care ar fi legile, normele, directivele care reglementeaza aceasta tranzactie/ordin de plata?