Robineți au fost inchisi dupa au fost sigilați (sigiliile fiind numerotate) documente doveditoare,
masuratori făcute de cineva autorizat tot ce a ținut de mine am facut ... pentru a nu putea fii deschiși pentru folosirea căldurii, asta se poate verifica oricând, asta am facut am discutat în scris doar ca nu primesc nici un răspuns...Multumesc
Adam Grecu a scris:
Eu unul, nu prea ştiu cum se sigilează un calorifer prin/de către as. proprietari.
Daca aveţi repartitoare de costuri, atunci, abia acelea sunt sigilate pe calorifere. Nu ati consumat, înseamna ca robineţii au fost închişi (nu sigilaţi), consumul fiind aproape zero, iar dvs. vi se vor repartiza doar consumurile comune,şi tevile interioare.
Ei, avand în vedere cele spuse de către dvs. , mai discutati (în scris) cu asociaţia şi propuneţi-le să vă compenseze în sezonul următor.
Ar mai fi ceva: contestarea valorilor repartizate pe lista de plată se face timp de 10 zile de la afişare. Aceasta ar fi trebui să faceţi, apoi treaba se rezolva pe următoarea lista de plată.
Succes!