avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 626 soluții astăzi
Forum Activitate Diana.ale

Activitate Diana.ale

Inteleg, multumesc de raspuns, am adaugat un alt cod caen.

adriandimitriu a scris:

m-am documentat: se inghit si nu sunt medicamente, deci sunt sunt suplimente alimentare. daca nu va incanta varianta, puteti incerca la CAEN 8690. subliniez ca rolul nostru nu este sa instituim restrictii, fiindca responsabilitatea finala e a dvs.

Am mai vorbit cu altii care fac asemenea remedii si nu e nevoie de autorizatie. Cod de productie - la ce va referiti? Sunt individuale pentru fiecare om, in functie de discutia pe care o am cu el (se amesteca mai multe remedii cata preparate cu apa si alcool), nu se pot inregistra ca produs static.

adriandimitriu a scris:

daca preparati trebuie sa declarati un cod pentru productie (produsul vandut difera de materiile prime). Nu stiu ce sunt aceste remedii, dar daca se inghit sunt fie farmaceutice fie suplimente alimentare. Contrar, pot fi dispozitive medicale sau produse cosmetice

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Va multumesc!

Adaug codul CAEN 4791 pentru "comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet". Doar ca prepararea e astfel: remediile (solutiile) se cumpara gata preparate, se iau cateva picaturi (din unul sau mai multe sticle de remedii) si se dilueaza cu apa si alcool, atat (se prepara amestecuri). Deci nu prepar plante propriu zis. Conditii de igiena voi respecta evident. Daca ma puteti ajuta cu un raspuns avand completarea asta - daca tot e nevoie de autorizatie de mediu?
Cu respect,
Diana

Gabriel Ciurea a scris:

Bună ziua,

În primul rând, trebuie să aveți înregistrat codul caen aferent activității pe care doriți să o desfășurați. Altfel, va trebui să procedați la completarea obiectului de activitate al societății.