avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1127 soluții astăzi
Forum Activitate turnoffx

Activitate turnoffx

Multumesc de sfat.

Inteleg, dar pana la urma si clientul ramane cu banii blocati, dezamagit si cu timpul pierdut. Cel mai mic pret de pe piata este 1750 lei. In aceasta situatie de bun simt ar fi sa isi asume greseala, nu sa puna produsul out of stock.....

ANPC-ul poate face ceva in aceasta situatie?

adriandimitriu a scris:

fiti de buna credinta, e o eroare. in comertul international este o clauza care se ataseaza tuturor ofertelor: E&OE - errors & omissions excepted. nu-i puteti obliga sa vanda in pierdere, e ilegal

Ce poate face un client daca a comandat un produs online, dar ulterior comanda a fost anulata de catre magazin chiar daca produsul aparea in stoc?

Pe scurt acum cateva zile am comandat o placa video la pretul de 1300 lei, cel mai probabil pretul a fost pus gresit pe site sau cu scopul de a atrage clienti, pretul mediu al produsului fiind de aproximativ 2300 in Romania conform platformei compari.ro

Ulterior, dupa plasarea comenzii, am fost contactat de catre un reprezentat al companiei care m-a anuntat ca produsul nu mai este pe stoc, motiv pentru care comanda se anuleaza (a fost scos anuntul si de pe site-ul lor)

In aceasta situatie se poate face ceva? Imi doresc sa livreze produsul la pretul afisat pe site, sau un produs similar la acelasi pret. Nu mi se pare ok ca un retailer sa faca marketing fals, iar in cazul in care a fost o greseala consider ca trebuie sa isi asume.

Produsul a fost comandat de pe cel.ro