avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 619 soluții astăzi
Forum Activitate TUFEANU ELENA SUZANA

Activitate TUFEANU ELENA SUZANA

Asta nu pot să înțeleg, ei justifica tot ca fiind o eroare de sistem, dar sumarul comenzii( rezumatul comenzii cu toate datele și confirmarea comenzii) apare cu aceeași sumă de 145 lei, ulterior la câteva ore distanță au schimbat sumarul comenzii în prețurile mai mari. Eu când am văzut ca a fost extrasă o sumă mai mare am facut screenshoot pentru a avea o dovadă.
gi-jane2 a scris:

cand ati bagat in cos , ati avet de plata 145, asta e suma autorizata, cum au luat 721?

Bună ziua, zilele trecute am cumpărat de pe un site cu articole vestimentare( Mango Outlet), produsele aveau prețul redus fiind perioada de promoții. Fiind prețuri destul de mici am decis să mi achiziționez mai multe articole, având 4 produse la un preț de 145 lei, am decis că este o afacere bună și am continuat cu plata și procesarea comenzii. Plata am făcut o online cu card bancar, în momentul în care am primit notificarea de la aplicația bancară am observat că suma plătită a fost mult mai mare decât cea afișată la sumarul comenzii(721 lei), am verificat de mai multe ori pe site și suma afisata la sumarul comenzii cea de 145 lei, am făcut capturi de ecran și le-am scris un mail celor de la mango outlet. La 2 zile am primit un răspuns cum că a fost o problemă tehnica a site ului și prețurile au fost afișate greșit. Mi-au propus să refeuz coletul când va ajunge și să aștept să mi fie rambursata suma plătită, însă mie nu mi se pare corect să aștept 2-3 săptămâni până are loc tot procesul de ramburs să mi primesc banii înapoi, fiind o diferență de 500 lei față de cat am fost dispusă și mi am dat acordul să plătesc. Aș vrea să știu ce se poate face in acest caz.