avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 291 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bună ziua, zilele trecute am cumpărat de pe un site ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bună ziua, zilele trecute am cumpărat de pe un site cu articole ...

Bună ziua, zilele trecute am cumpărat de pe un site cu articole vestimentare( Mango Outlet), produsele aveau prețul redus fiind perioada de promoții. Fiind prețuri destul de mici am decis să mi achiziționez mai multe articole, având 4 produse la un preț de 145 lei, am decis că este o afacere bună și am continuat cu plata și procesarea comenzii. Plata am făcut o online cu card bancar, în momentul în care am primit notificarea de la aplicația bancară am observat că suma plătită a fost mult mai mare decât cea afișată la sumarul comenzii(721 lei), am verificat de mai multe ori pe site și suma afisata la sumarul comenzii cea de 145 lei, am făcut capturi de ecran și le-am scris un mail celor de la mango outlet. La 2 zile am primit un răspuns cum că a fost o problemă tehnica a site ului și prețurile au fost afișate greșit. Mi-au propus să refeuz coletul când va ajunge și să aștept să mi fie rambursata suma plătită, însă mie nu mi se pare corect să aștept 2-3 săptămâni până are loc tot procesul de ramburs să mi primesc banii înapoi, fiind o diferență de 500 lei față de cat am fost dispusă și mi am dat acordul să plătesc. Aș vrea să știu ce se poate face in acest caz.
Ultima modificare: Joi, 9 Noiembrie 2023
TUFEANU ELENA SUZANA, utilizator
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 15:08, 10 Noiembrie 2023
daca a fost o eroare nu-i puteti obliga sa va onoreze comanda. Acesta e un dezavantaj al cumparaturilor online. Daca ati fi cumparat din magazin o astfel de situatie n-ar fi aparut.
cand ati bagat in cos , ati avet de plata 145, asta e suma autorizata, cum au luat 721?
Asta nu pot să înțeleg, ei justifica tot ca fiind o eroare de sistem, dar sumarul comenzii( rezumatul comenzii cu toate datele și confirmarea comenzii) apare cu aceeași sumă de 145 lei, ulterior la câteva ore distanță au schimbat sumarul comenzii în prețurile mai mari. Eu când am văzut ca a fost extrasă o sumă mai mare am facut screenshoot pentru a avea o dovadă.
gi-jane2 a scris:

cand ati bagat in cos , ati avet de plata 145, asta e suma autorizata, cum au luat 721?

Plata ramburs la livrare este cea mai bună.
"Aș vrea să știu ce se poate face in acest caz"
Nimic mai rapid.
Nu e musai sa dureze 2, 3 săptămâni, poate se misca mai rapid. Vb cu ei.
Oricum, e de semnalat asta și protecției consumatorului ca să aibă grijă să nu se mai repete.
Ultima modificare: Vineri, 10 Noiembrie 2023
gi-jane2, moderator

Alte discuții în legătură

Am făcut mai multe comenzi online după ce am sesizat o eroare de afișare preț, dar mi s-au anulat. ar trebui comerciantul să le onoreze? GherasimGeorgeMarian GherasimGeorgeMarian Buna ziua,am dat mai multe comenzi pe data de 24 atat cu plata online cat si ramburs.Mi-au anulat toate comenzile pe motiv ca pretul a fost gresit.Produsele au ... (vezi toată discuția)
Refuzul onorarii comenzii tavi_ionescu tavi_ionescu Buna ziua, Permiteti-mi sa va supun atentiei dumneavoastra urmatoarea situatie: Am comandat un produs electronic de pe site-ul oficial al comerciantului, cu ... (vezi toată discuția)
Problema site.ro mihaim1980 mihaim1980 Buna ziua! Avem urmatoarea problema: site-ul .ro are/a avut probleme si au erori la calcularea preturilor, astfel ca anumite produse costa 0 lei, iar anumiti ... (vezi toată discuția)