Doamna dupa ce ca nu aveti de nici unele in asociatie acum vreti sa ramaneti si fara administrator.
Ca nu a reinnoit atestatul ce mai conteaza. Asa sunt cei mai multi dintre ei.
Aveati o persoana care se ocupa cat de cat de asociatie.
Ati renuntat sa cereti despagubiri acum doar vreti sa il reclamati.
www.avocatnet.ro/forum/discu...
Dumneavoastra daca nu va pricepeti deloc de ce doriti sa incurcati lucrurile.
Va mai mirati de ce le nu aveti presedinte si nu doreste nimeni cand dumneavoastra sunteti pusa numai pe reclamatii.
De ce nu v-ati facut dv presedinte.
Oricum ar fi daca o luati la bani marunti conform legii 196/,2018 totul e nelegal in asociatia dv si majoritatea.
Dar asta nu insemna ca lucrurile nu sunt facute bine.
Luati si cititi legea 16/2018 pentru inceput ai pe urma ganditi-va cum sa mearga lucrurile.
1. E strict problema acelei familii, poate sa cumpere câte apartamente dorește. Nu există vreo lege sa-i interzică.
2. Da. Și eu am 2 apartamente, la unul sunt declarate 0 (zero) persoane. Locuiesc în celalalt.Unde am declarat zero, am domiciliul din CI. Nu e absolut nici o problema, plătesc întreținerea la amândouă proprietățile. La cea cu zero persoane am doar cheltuielile pe cotă parte indiviza. Voi avea o problemă când voi vinde acest apartament, trebuie schimbată CI.
Dr@gosch a scris:
O intrebare...
Din moment ce nu puteti explica ce nu ati priceput (ca persoanele nu se inmultesc din pix, fara noima si temei legal) nu vad de ce ar mai continua aceasta discutie. Si mai multe persoane v-au spus fix acelasi lucru.
Daca nu aveti alte intrebari, va rog sa nu mai postati, in aceeasi maniera. Subiectul e lamurit si va fi inchis.
Raspundeti dvs. la intrebari, care vi se pun si apoi veti primi si raspunsuri, daca nu va descurcati in a corobora articole de legi.
Deci, ce va deranjeaza pe dvs. cu declararea a 3 persoane pe un apartament si una pe celalalt ?
Si va rog sa nu mai citati tot ce vi s-a prezentat, dati raspunsul.
Articolul 30
(1) Proprietarii din condominii au obligația să notifice președintelui orice schimbare intervenită în structura și numărul membrilor familiei prin deces, căsătorii sau nașteri, persoanele luate în spațiu, precum și locatarii/comodatarii ca urmare a închirierii sau a împrumutării locuinței.
(2) Notificarea prevăzută la alin. (1) se face în scris în termen de 10 zile de la schimbarea intervenită, de la luarea în spațiu, respectiv de la semnarea contractului de închiriere/comodat.
Secţiunea a 5-a Repartizarea cheltuielilor pe cota-parte indiviză de proprietate
Articolul 84
(1) Cheltuielile repartizate după cota-parte de proprietate reprezintă cheltuielile asociației efectuate pentru întreținerea, repararea, exploatarea și, după caz, consolidarea și/sau reabilitarea părților de construcții și instalații aferente condominiului aflate în proprietate comună indiviză. Aceste cheltuieli se repartizează proporțional cu cota-parte din proprietatea comună a fiecărui proprietar.
(2) Cheltuielile pe cota-parte indiviză de proprietate reprezintă cheltuielile efectuate pentru administrarea, întreținerea, repararea, exploatarea și, după caz, consolidarea părților de construcții și instalații din condominiu aflate în proprietate comună.
Articolul 85
Cheltuielile pe cota-parte indiviză de proprietate reprezintă cheltuielile asociației cu privire la proprietatea comună, cu privire la: fondul sau fondurile pentru lucrări de întreținere, service, reparații și, după caz, de consolidare, reabilitare, eficiență energetică, modernizare la părțile de construcții și instalații aflate în/și pe proprietatea comună, astfel cum este descrisă în cartea tehnică a construcției și în acordul de asociere: subsolul; conductele de distribuție și coloanele instalațiilor de apă, canalizare, încălzire, energie electrică; echipamente de echilibrare hidraulică a instalațiilor; casa scării; podul; spălătoria; uscătoria; terasa; ascensorul; interfonul - partea de instalație de pe proprietatea comună; centrala termică proprie; crematoriul; tubulatura de evacuare a deșeurilor menajere; structura de rezistență; fațadele; acoperișul și altele asemenea, conform prevederilor din acordul de asociere; personalul angajat sau contractat al asociației: salarii sau remunerații pentru administrator, contabil, instalator, electrician, portar, îngrijitor, personalul care asigură curățenia etc.; indemnizații acordate membrilor asociației de proprietari ori persoanelor alese: președintele, membrii comitetului executiv și cenzorului/comisiei de cenzori; prime; credite bancare; contracte sau polițe de asigurări; cheltuieli cu produse și accesorii pentru curățenie, alte servicii administrative către proprietatea comună.
Faceti-ne si pe noi sa intelegem ce va deranjeaza cu declararea a 3 persoane pe un apartament si una pe celalalt.
Nu sunt tot aceiasi 4 membri ai familiei ?
Doar cota parte indiviza a familiei e mai mare.
Articolul 30
(1) Proprietarii din condominii au obligația să notifice președintelui orice schimbare intervenită în structura și numărul membrilor familiei prin deces, căsătorii sau nașteri, persoanele luate în spațiu, precum și locatarii/comodatarii ca urmare a închirierii sau a împrumutării locuinței.
(2) Notificarea prevăzută la alin. (1) se face în scris în termen de 10 zile de la schimbarea intervenită, de la luarea în spațiu, respectiv de la semnarea contractului de închiriere/comodat.
Secţiunea a 5-a Repartizarea cheltuielilor pe cota-parte indiviză de proprietate
Articolul 84
(1) Cheltuielile repartizate după cota-parte de proprietate reprezintă cheltuielile asociației efectuate pentru întreținerea, repararea, exploatarea și, după caz, consolidarea și/sau reabilitarea părților de construcții și instalații aferente condominiului aflate în proprietate comună indiviză. Aceste cheltuieli se repartizează proporțional cu cota-parte din proprietatea comună a fiecărui proprietar.
(2) Cheltuielile pe cota-parte indiviză de proprietate reprezintă cheltuielile efectuate pentru administrarea, întreținerea, repararea, exploatarea și, după caz, consolidarea părților de construcții și instalații din condominiu aflate în proprietate comună.
Articolul 85
Cheltuielile pe cota-parte indiviză de proprietate reprezintă cheltuielile asociației cu privire la proprietatea comună, cu privire la: fondul sau fondurile pentru lucrări de întreținere, service, reparații și, după caz, de consolidare, reabilitare, eficiență energetică, modernizare la părțile de construcții și instalații aflate în/și pe proprietatea comună, astfel cum este descrisă în cartea tehnică a construcției și în acordul de asociere: subsolul; conductele de distribuție și coloanele instalațiilor de apă, canalizare, încălzire, energie electrică; echipamente de echilibrare hidraulică a instalațiilor; casa scării; podul; spălătoria; uscătoria; terasa; ascensorul; interfonul - partea de instalație de pe proprietatea comună; centrala termică proprie; crematoriul; tubulatura de evacuare a deșeurilor menajere; structura de rezistență; fațadele; acoperișul și altele asemenea, conform prevederilor din acordul de asociere; personalul angajat sau contractat al asociației: salarii sau remunerații pentru administrator, contabil, instalator, electrician, portar, îngrijitor, personalul care asigură curățenia etc.; indemnizații acordate membrilor asociației de proprietari ori persoanelor alese: președintele, membrii comitetului executiv și cenzorului/comisiei de cenzori; prime; credite bancare; contracte sau polițe de asigurări; cheltuieli cu produse și accesorii pentru curățenie, alte servicii administrative către proprietatea comună.
Faceti-ne si pe noi sa intelegem ce va deranjeaza cu declararea a 3 persoane pe un apartament si una pe celalalt.
Nu sunt tot aceiasi 4 membri ai familiei ?
Doar cota parte indiviza a familiei e mai mare.