avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 896 soluții astăzi
Forum Activitate bedy

Activitate bedy

Buna ziua ! Sunt un student in varsta de 20 ani cu domiciliul in Ploiesti si am patit urmatoarele : ma intorceam de la tara cu un prieten , cu masina sa ,eu aflandu-ma pe locul din dreapta soferului . La intrare in Ploiesti a fost un mic ambuteiaj, fara accident , drept ptr. care amicul meu si-a continuat drumul . La cca . 2 saptam. a fost chemat la Circa 2 Politie Ploiesti ptr. a da date despre pasagerul din dreapta , respectiv eu. Am fost sunat telefonic ptr. a ma prezenta si eu acolo , unde mi s-a adus la cunostinta ca soferita masinii care a provocat acel mic ambuteiaj , impreuna cu alte 2 doamne din masina sa (ca martori ) a facut o plangere la Circa respectiva ca noi mergeam cu geamul deschis si eu am aruncat cu un obiect, provocandu-i o mica gaura in parbriz. Am dat o declaratie ca nu este adevarat si la intrebarea agentului de politie daca sunt de acord sa dau testul poligrafic am fost de acord . La aprox. o saptam. am fost chemat iar la sectia respectiva ,unde m-am prezentat cu tatal meu ,caruia agentul i-a spus ca urmeaza sa soseasca si doamna care a depus plangerea si ar fi bine sa discute in privinta sumei pe care o cere , ptr. a nu se merge mai departe .Bineinteles ca fiind nevinovat nu am fost de acord sa platim ceva si acum eu astept sa dau testul ,care il voi trece cu siguranta nevinovat . Intrebarea mea este ce-as putea face mai departe dupa ce testul va dovedi ca sunt nevinovat, ptr. ca in aceasta perioada trec printr-un stres mare impreuna cu familia mea ptr. aceasta nefericita intamplare .Agentul de politie mi-a zis ca daca am dreptate si se va vedea la test, ar fi bine sa uit , dar chiar asa sa trec prin aceste emotii si timp pierdut nevinovat ? Nu pot fi pedepsiti si cei care vin cu acuzatii false, mincinoase ? Sa uit totul cum mi-a recomandat agentul de politie ,spunandu-mi ca e bine ca daca sunt nevinovat voi fi mai calit ptr.