avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 886 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Incident rutier minor
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Incident rutier minor

Buna ziua ! Sunt un student in varsta de 20 ani cu domiciliul in Ploiesti si am patit urmatoarele : ma intorceam de la tara cu un prieten , cu masina sa ,eu aflandu-ma pe locul din dreapta soferului . La intrare in Ploiesti a fost un mic ambuteiaj, fara accident , drept ptr. care amicul meu si-a continuat drumul . La cca . 2 saptam. a fost chemat la Circa 2 Politie Ploiesti ptr. a da date despre pasagerul din dreapta , respectiv eu. Am fost sunat telefonic ptr. a ma prezenta si eu acolo , unde mi s-a adus la cunostinta ca soferita masinii care a provocat acel mic ambuteiaj , impreuna cu alte 2 doamne din masina sa (ca martori ) a facut o plangere la Circa respectiva ca noi mergeam cu geamul deschis si eu am aruncat cu un obiect, provocandu-i o mica gaura in parbriz. Am dat o declaratie ca nu este adevarat si la intrebarea agentului de politie daca sunt de acord sa dau testul poligrafic am fost de acord . La aprox. o saptam. am fost chemat iar la sectia respectiva ,unde m-am prezentat cu tatal meu ,caruia agentul i-a spus ca urmeaza sa soseasca si doamna care a depus plangerea si ar fi bine sa discute in privinta sumei pe care o cere , ptr. a nu se merge mai departe .Bineinteles ca fiind nevinovat nu am fost de acord sa platim ceva si acum eu astept sa dau testul ,care il voi trece cu siguranta nevinovat . Intrebarea mea este ce-as putea face mai departe dupa ce testul va dovedi ca sunt nevinovat, ptr. ca in aceasta perioada trec printr-un stres mare impreuna cu familia mea ptr. aceasta nefericita intamplare .Agentul de politie mi-a zis ca daca am dreptate si se va vedea la test, ar fi bine sa uit , dar chiar asa sa trec prin aceste emotii si timp pierdut nevinovat ? Nu pot fi pedepsiti si cei care vin cu acuzatii false, m