avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 948 soluții astăzi
Forum Activitate Stan Ancuta

Activitate Stan Ancuta

In urma inregistrarii incidentelor cu nr. 740314/ 740315, au fost verificate in cadrul unei anchete interne desfasurate in Compania Cargus SRL, toate aspectele care pot conduce la clarificarea situatiei privind deteriorarea expedierilor cu nr. 1047096977 si 1048270152 si suntem in masura sa va aducem la cunostinta urmatoarele:

Precizam ca, a fost urmarit intregul traseu al expedierilor si suntem in masura sa va comunicam faptul ca nu au fost observate manipulari necorespunzatoare sau persoane care sa ii fi produs deteriorari sau daune. Potrivit informatiilor primite din partea curierilor ce au livrat expedierile, la momentul livrarii nu au fost semnalate nereguli cu privire la integritatea coletelor.

Regretam neplacerile intampinate de acest incident, insa avand in vedere cele expuse mai sus, va informam ca societatea Cargus SRL nu va acorda o despagubire in cazul expedierilor nr. 1047096977 si 1048270152.

In speranta ca informatiile furnizate vor fi in masura sa clarifice situatia prezentata, va multumim pentru intelegere si ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra.
Cargus refuza orice oferta de despăgubire ,eu chiar nu înțeleg cum urmăresc ei ce fac curierii când ies din depozit!
Bună ziua ,
Am și eu o întrebare
Vind articole second hand uz casnic (pahare ,porțelanuri ,etc ) online :grupuri Facebook ,olx ,etc .
Cumpărătorul îmi trimite banii în cont pentru transport și produsul comandat.
Dacă produsul ajunge spart la client ,iar firma de curierat nu vrea să ne despăgubească eu trebuie să returnez banii clientului inclusiv pe transport ,sau doar banii pe produsul care a ajuns deteriorat la el?