avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1000 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bună ziua , Am și eu o întrebare Vind articole ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bună ziua , Am și eu o întrebare Vind articole second hand ...

Bună ziua ,
Am și eu o întrebare
Vind articole second hand uz casnic (pahare ,porțelanuri ,etc ) online :grupuri Facebook ,olx ,etc .
Cumpărătorul îmi trimite banii în cont pentru transport și produsul comandat.
Dacă produsul ajunge spart la client ,iar firma de curierat nu vrea să ne despăgubească eu trebuie să returnez banii clientului inclusiv pe transport ,sau doar banii pe produsul care a ajuns deteriorat la el?
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 18:55, 7 Iunie 2024
daca intregul transport a fost facut praf, inclusiv transportul. ca sa va despagubeasca firma de curierat ar trebui sa aveti contract cu ea sau sa platiti transport special
In urma inregistrarii incidentelor cu nr. 740314/ 740315, au fost verificate in cadrul unei anchete interne desfasurate in Compania Cargus SRL, toate aspectele care pot conduce la clarificarea situatiei privind deteriorarea expedierilor cu nr. 1047096977 si 1048270152 si suntem in masura sa va aducem la cunostinta urmatoarele:

Precizam ca, a fost urmarit intregul traseu al expedierilor si suntem in masura sa va comunicam faptul ca nu au fost observate manipulari necorespunzatoare sau persoane care sa ii fi produs deteriorari sau daune. Potrivit informatiilor primite din partea curierilor ce au livrat expedierile, la momentul livrarii nu au fost semnalate nereguli cu privire la integritatea coletelor.

Regretam neplacerile intampinate de acest incident, insa avand in vedere cele expuse mai sus, va informam ca societatea Cargus SRL nu va acorda o despagubire in cazul expedierilor nr. 1047096977 si 1048270152.

In speranta ca informatiile furnizate vor fi in masura sa clarifice situatia prezentata, va multumim pentru intelegere si ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra.
Cargus refuza orice oferta de despăgubire ,eu chiar nu înțeleg cum urmăresc ei ce fac curierii când ies din depozit!
E un refuz politicos
Cumpărătorului ii datorati toata suma trimisa daca au ajuns toate sparte. Daca nu, poate a ramas ceva întreg și ii dati diferenta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

M-au furat cei de la o firma de curierat abx5 abx5 Si eu trec printr-o chestiune la fel de delicata cu [editat]. Acum doua saptamani am trimis un colet prin OLX (un telefon samsung edge in valoare de 2100 ... (vezi toată discuția)
Reclamatie la curier, rezolvata negativ dupa un an de zile de la depunere. Ovi789 Ovi789 Buna, Anul trecut in februarie am achizitionat o baterie auto online de la ,agazinul XY si a fost livrata de UC. M-am dus personal la depozitul lor sa o ... (vezi toată discuția)
Recuperare suma pe produs neconform RoxanaSobolevschi RoxanaSobolevschi Am comandat prin Emag o saltea de la Previ Srl care s-a dovedit neconformă ( tot materialul era lipit de saltea, nu cusut cum se face in mod normal, si dupa ... (vezi toată discuția)