Anul trecut in februarie am achizitionat o baterie auto online de la ,agazinul XY si a fost livrata de UC. M-am dus personal la depozitul lor sa o ridic, dar era sparta, am desfacut de fata cu ei coletul si a fost constatata paguba de sefa de depozit, chiar ea a completat formularul.
Cateva mentiuni:
- Am fost pus sa platesc inainte de a merge sa caute coletul
- Cand a venit cu coletul, era vizibil deteriorat si a fost desfacut de fata cu ei si constatat.
Am trimis copia dupa reclamatie la adresa de email si dupa ceva timp am primit un numar de inregistrare.
La doua luni de la reclamatie am dat doua mailuri sa intreb de status, fara a primi un raspuns. Inainte de sarbatori am pus mana pe telefon si am facut scandal, si in sfarsit s-au pus lucrurile in miscare.
Azi am primit un raspuns:
"Stimate client,
Inainte de toate, dorim sa va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru neplacerile create si de raspunsul intarziat pe care il oferim.
In urma verificarilor efectuate cat si a informatiilor primite din partea departamentului operational, va putem informa ca trimiterea mai sus mentionata a fost livrata in data de 21.01.2016 fiind cu preluare de la agentia yyyyy din Timisoara, iar suma de ramburs in valoare de 331 ron fiind achitata si decontata catre clientul xxxxx.
Conform normelor internationale de transport primirea expedierii atrage dupa sine specificatia:” expeditia a fost receptionata complet si in perfecta stare", iar transportatorul este exonerat de orice raspundere si nu poate acorda o despagubire financiara.”
Fiind inclus serviciul suplimentar de “Deschidere colet” la momentul receptionarii acestuia daca produsul prezenta urme de avariere/deteriorare se refuza si se inregistra o noua comanda catre firma expeditoare.
Luand in considerare Termenii si Conditiile de transport, conform celor expuse mai sus, va aducem la cunostinta ca, in acest caz societatea yyyyyy nu isi va asuma raspunderea si nu va acorda o despagubire financiara.
In speranta ca situatia va fi clarificata, va multumim anticipat pentru intelegere si va asiguram de intreaga noastra consideratie.
Cu stima,"
Mentionez din nou cateva lucruri:
- Nu mi-au zis ca e cu deschidere la livrare, si nu cred ca a fost.
- De la ei din termeni:
" 15.7. Conform prevederilor legale si in concordanta cu prevederile contractuale stabilite intre xxxxxxx si Clientii sai, termenul de solutionare/inchidere al reclamatiilor este de 90 (nouazeci) de zile calculate din momentul inregistrarii acestora.
16.1. Legea alicabila este legea romana."
Eu din cate stiu, sunt buni de plata daca nu rezolva in timpul contractual reclamatiile, dealtfel am facut si reclamatie la ANPC.
Ce ma sfatuiti sa fac? Stiu ca nu este o suma mare, dar m-am saturat sa isi bata joc de noi toti.
De la ANPC am fost transferat la ANCOM, la care am si trimis toate documentele.
Acum am primit un email de la curier cum ca vrea sa rezolve amiabil si ca imi da banii inapoi dar sa returnez produsul.
Aici este o problema, fiind vorba de o baterie auto din care curgea acid si eu stand la bloc, neavand spatiu de depozitare. Nu o mai am.....
Nu am primit raspuns oficial din partea ANCOM, dar nu cred ca a dat bunavointa in firma de curierat.
Sa astept raspunsul oficial al celor de la ANCOM?
Ce sa fac in cazul produsului care nu il mai am, desi a trecut mai mult de un an de zile de atunci. e obligatoriu returnare produs dupa toata discutia asta?
Ca sa inchid acest topic, pana la urma m-au despagubit cand le-am dat termen de o saptamana sa plateasca sau judecata.
Pe langa asta am trimis un email cu toata lumea in CC, cu intreaga poveste.
A doua zi banii erau in cont.