Buna ziua,
Am inchiriat un spatiu comercial la parterul unui bloc. Propietarul este o persoana fizica si nu are domiciliul in acelasi imobil. Spatiul comercial are intrarea pe o parte a blocului iar locatarii au intrarea in scara pe partea cealalta. Prin urmare niciun angajat al spatiului comercial nu foloseste scara, curatenia facuta pe scara, iluminat, liftul, etc. Asociatia de propietari ne-a trecut la intretinere un numar de 4 persoane, cate lucreaza in acel spatiu comercial.
Este normal sa ne treaca la intretinere un numar de 4 persoane?
Mi se pare logic sa ne treaca zero persoane fiindca niciun angajat nu beneficiaza de aceste servicii si bunuri care sunt trecute pe lista de intretinere si care se impart la numarul de persoane din condominiu.
Mi se pare foarte similara situatia cu a unui apartament in care nu locuieste nimeni si implicit este scutit de anumite cheltuieli.
Nu mai zic ca angajatii spatiului comercial platesc cheltuieli de intretinere unde au domiciliul. Daca ar plati si la locul de munca ar insemna ca "locuiesc" in doua locuri in acelasi timp, nu?
Cu cheltuielile care se calculeaza per cota parte nu am nimic impotriva, mi se pare normal cum sunt calculate.
Cum ar trebui sa procedez? Cine are dreptate, asociatia de propietari sau eu?