avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 921 soluții astăzi
Forum Activitate Alexandrup91

Activitate Alexandrup91

Pot invoca art 14 al 2 din og nr 2/2001
" Executarea sancţiunii amenzii contravenţionale se prescrie în termen de 2 ani de la data aplicării."
Data aplicarii fiind data deciziei definitive?
Buna ziua . In urma cu 2 ani am fost obligat la munca in folosul comunitatii pt neplata contraventiilor eu fiind in strainatate internat intr o clinica pentru depresie . Am comunicat asta politie si primariei si timp de 2 ani nu am mai primit nici o citatie . Urmeaza sa ma intorc in romania deoarece situatia financiara nu mi permite sa ma tratez in continuare in strainatate . Nu sunt apt medical pentru munca asta confirmand si medicul se familie ( fiind in baza de date cu tulburari mintale depresie) . As dori sa stiu daca este prescrisă sancțiunea prestării si daca O.G. nr. ar5icolul 22 55/2002 a fost abrogat (.Potrivit dispozițiilor art. 211 din O.G. nr. 55/2002 privind regimul juridic al sancțiunii prestării unei activități în folosul comunității, executarea acestei sancțiuni se prescrie în termen de 2 ani de la data rămânerii irevocabile a hotărârii judecătorești prin care s-a aplicat sancțiunea.)Starea psihica nu mi permite sa ies din casa( stau inchis 24/24 fiind f anxios) si imi este frica ca sanctiunea sa nu fie transformata in inchisoare contraventionala . Amenzile sunt vechi 5-10 ani si cand au fost date inchisoarea contraventionala nu exista in lege . Va rog ajutati ma cu un raspuns multumesc