avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 624 soluții astăzi
Forum Activitate _Cristi.

Activitate _Cristi.

Comandă anulată - preț incorect afișat de comerciant.

Bună ziua! Acum 2 zile am dat o comandă de pe un site de cumpărături online de mai multe produse care aveau reduceri mari ( foarte multe produse erau la reduceri în acea perioadă ). Am efectuat plata cu cardul și am primit un mail de confirmare a primirii comenzii, primind și o livrare estimată a produselor. După 6 ore am primit alt email în care mi se transmite că acea comandă a fost anulată cu succes, fără să cer acest lucru și fără să mi se explice motivul anulării comenzii.

După aproximativ 24 de ore primesc un alt email în care mi se explică motivul anulării comenzii ( prețuri incorecte afișate pe site ) și mi s-a oferit un voucher de 30% reducere. Problema e că banii mei sunt încă blocați și am rămas și fără produsele comandate. Aș putea rezolva ceva dacă apelez la ANPC? La un magazin fizic dacă prețul de la raft nu corespunde cu cel de la casă consumatorul primește diferența chiar dacă au existat probleme tehnice la comerciant ( nu au schimbat prețurile la timp ), de ce ar fi diferit în cazul de față?

Am observat următoarele detalii în email-urile primite: "Acest e-mail este trimis automat și nu reprezintă acceptarea ofertei de cumpărare.
Se aplică TERMENI ȘI CONDIȚII. ", însă în termeni și condiții am găsit "Prezentarea bunurilor în magazinul online nu constituie o ofertă obligatorie din punct de vedere juridic, ci doar un catalog online cu caracter neobligatoriu. Dând clic pe butonul “Comandați și plătiți”, transmiteți o comandă obligatorie privind bunurile din coșul de cumpărături. Prin apăsarea butonului ”Comandați și plătiți”, recunoașteți în mod explicit că, în cazul în care vom accepta comanda dumneavoastră, veți fi obligat să plătiți prețul respectiv de achiziție al comenzii." iar eu am realizat plata, înseamnă că acel comerciant a acceptat comanda, nu?

Ce aș putea face mai departe? Mulțumesc anticipat!