Ofy58
Utilizator 4din 4 utilizatori consideră acest răspuns util
Buna ziua,
Eu am avut o situatie similara cu BT. Amazon, mi-a activat optiunea GENIUS, fara acordul meu, extragandu-mi banii din cont. Am contactat BT-ul depart Fraude, si mi-am confirmat tranzactia, si la sesizarea mea au blocat Contul, cardul precum si tranzactia. Mi-au recomandat sa fac apel la Politie. Am facut, dar Politia, dupa vreo trei luni mi-a trmis o recomandata ca au luat la cunostinta si ATAT. Intre timp am contactat AMAZON, si am vazut ca nu am fost singurul pacalit, asa ca am solicitat sa-mi returneze banii (care erau blocati de catre Banca). Intre timp am sesiszat si o Agentie Americana antifrauda, care, suprinzator mi-au raspuns a doua zi, cu mentiunea ca nu se pot implica in returnarea banilor, dar ca va fi dovada la un proces ce se va intenta catre AMAZON.
Am fost informat de catre AMAZON dupa cateva zile, ca au acceptat returnarea banilor, si am dat mailul catre BT.
Concluzie: Bancile nu va va returna banii, precum sunt slabe sanse ca Politie sa faca asa ceva, dar puteti sa solicitati Bancii sa va dea detaliile tranzactiei, astfel sa tratati subiectul amiabil.
Si ca invatatura din ce am patit: Am limitat cat am putut utilizarea cardurile fizice la tranzactii, in locul lor am folosit CARDURI - VIRTUALE, (ce pot fi anulate si schimbate de catre titular - online, din aplicatia BT) unde virez bani din contul de card doar cand si cat imi trebuie. Astfel am control asupra tranzactiilor, iar daca va fi o frauda, va fi una de catva lei.
ATENTIE: Sunt pe piata cititoare NFC de carduri, cu raza lunga, ce pot citi toate datele cardului, precum si opera pe ele. E bine ca sa aveti cardurile in portofele protejate la NFC.