avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1033 soluții astăzi
Forum Activitate moldo2406@yahoo.com

Activitate moldo2406@yahoo.com

Bună ziua.
In 2023 am achiziționat o Dacia Logan nouă prin programul rabla, iar în acest context am decis că tot ce ține de verificarea/funcționarea acestei mașini se va face in Dacia service.
In luna mai a acestui an, am făcut un schimb de anvelope la Dacia service Cluj. După aprox 3 săptămâni una dintre anvelope s-au deteriorat și a cedat în mers. Menționez că este vorba despre anvelopele cu care a venit echipată mașina din fabrică, iar la data incidentului au fost rulate aprox 5000 de km. Deoarece anvelopele au fost noi, am apelat Dacia le-am expus situația și mi s-a spus că acestea nu beneficiază de garanție. Am reușit o programare la service, cu scopul de a evalua și a constata dacă paguba produsă este defect de fabricație sau montare incorecta. Am lăsat anvelopa și deoarece nu am fost contactat timp de-o săptămâna, m-am dus la service unde mi s-a înmânat anvelopa luată de pe janta, janta fără capacul cu siglă și o hârtie care precizează faptul că incidentul nu se datorează unui defect de fabricație.
Ulterior am dus anvelopa la alt service care după evaluare mi-a spus că respectiva a fost deteriorată în momentul montării. În această situație, am luat legătura cu firma Continental cei care au echipat mașina, iar aceștia au spus că anvelopele beneficiază de garanție, iar orice problemă apare, ei trebuie înștiințați oficial, în baza unor protocoale semnate între ei și Dacia. Conform acestora Dacia service nu are competența necesară să își de-a cu părerea despre calitatea/defecțiunea produsului.
Am trimis anvelopa în cauză la reprezentanța Continental, iar aceștia după evaluare mi-au eliberat un document care precizează faptul că defectul s-au produs ca urmare a montării necorespunzătoare.
Am informat Dacia de doua ori asupra acestui aspect prin vocea clientului, fără nici un rezultat.
Consider ca deteriorarea anvelopei și montarea acesteia, constituie un act de inconștiență deoarece putea produce daune mult mai mari. Pe de alta parte ne asumarea acestei neglijențe refuzul reprezentanței de-a comunica, incapacitatea/incompetența personalului responsabili de a gestiona relația cu clientul mi se pare ireală.
Ca urmare a incidentului produs și a acțiunilor întreprinse pentru a demonstra culpa, am rămas cu o dauna materială considerabilă, motiv pentru care intenționez să aduc speța prezentată în fața instanței.
Contextul prezentat poate fi probat cu document/factură înlocuire pneuri, o sesizare cu răspuns, document eliberat de Dacia "fără defect de fabricație", două sesizări fără răspuns, document eliberat service auto "deteriorat la montaj", document eliberat reprezentant Continental" deteriorat la montaj".
Bineînțeles întrebarea adresată este dacă cele prezentate pot face obiectul unui proces.
Mulțumesc.
Cu respect MR.

Yahoo Mail: Căutare, organizare, reușită