Și eu am pățit și mai mult de atât. Mașina anual a fost depistată cu câte o defecțiune. Anul trecut fiind al treilea an de garanție, mi-au ținut mașina patru luni în service Renault. Am dus-o cu o problemă minoră (sistem de încărcare telefon prin inducție) și s-a ajuns la defectarea computerului de bord plus multe alte piese care s-au defectat și trebuiau comandate din Franța, spuneau ei. A început pe partea electrică, tot una câte una s-a stricat, sistemul SOS al mașinii și mi s-a spus că bateria de la sos când colo era unitatea SOS. nu mi-a dat nicio garanție de prelungire, spunând că aceasta se vede că mi-a ținut patru luni în service mașina și pentru ce ,și se prelungește automat.Am trimis mail la protecția consumatorului și sa înregistrat cererea dar nu am primit nici un răspuns înapoi. Am sunat la reprezentanta renault București unde îmi spunea cei din service ca prin intermediul calculatorului ei se ocupa direct de mașina și nici un răspuns concret.Cum am spus după patru luni sa rezolvat dar tot nu e ok încă scârțâie. Noua luni am circulat din nou mâine am din nou verificarea anuala a mașini și sun curioasa ce o mai găsi. Dacă cineva are un sfat, o soluție rog sa îmi scrie în mesaj.Multumesc!