avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1168 soluții astăzi
Forum Activitate Motas09

Activitate Motas09

Ok va mulțumesc frumos!

Dapix a scris:

Trebuie sa intelegeti, ca proprietar al contorului de gaz/curent este distribuitorul.
Daca faceti scandal pe acest subiect, riscati sa ramaneti fara curent electric.

Nu ați înțeles ce am spus eu,da este proprietatea lor,dar casa este proprietatea mea,desigur că este nevoie de acceptul meu daca nu este ceva obligatoriu,repet,nu este obligatoriu,este proiect!Iar ei da m au mințit ,nu au dreptul să debranșeze un terț care își plătește factura și care are un contor in funcțiune bun!!


BogdanGri a scris:

Buna ziua

Contorul este proprietatea firmei de distributie. Nu puteti alege modelul.

Nu este nevoie de acordul sau acceptul dvs pentru schimbarea contorului. Numai daca acesta este pe proprietatea dvs atunci trebuie sa asigurati accesul pentru schimbarea lui.

Nu ati primit o informatie falsa. Daca refuzati accesul, va pot intrerupe furnizarea energiei electrice.

Daca considerati ca noul contor inregistreaza gresit atunci aveti dreptul sa cereti verificarea lui metrologica.

Ordinul 90/2015 actualizat:
OD = operator distributie
6. Întreruperea alimentării cu energie electrică
6.1. OD deconectează un loc de consum al clientului final după transmiterea de către furnizor a unui preaviz, în următoarele cazuri:
c) împiedicarea accesului delegatului împuternicit al OD de a verifica sau a înlocui grupurile de măsurare ori de a citi înregistrările acestora, de a verifica și efectua lucrări de mentenanță sau de modernizare asupra instalațiilor proprii, atunci când acestea se află în incinta/pe proprietatea clientului final, sau de a culege datele necesare pentru recalcularea consumului, în cazul constatării unor situații care conduc la înregistrarea eronată a consumului de energie electrică;

Am montat un contor inteligent sub falsa informație primită Intr o notificare de la PPC cum că dacă nu o fac se va întrerupe alimentarea cu energie electrică,acum doresc sa îl schimb cu unul clasic deoarece nu îl vreau pe acesta ,menționez faptul că nu am semnat nimic nu am fost informată cu privire la consum ,nu au făcut măsurători la locuința nu mi s a prezentat niciun act normativ sau termeni ai condiții pe care sa le accept,cum pot face sa îl schimb? Căci cei de la PPC sigur vor incerca să mă asigure se faptul că nu se poate