Doi fosti salariati (sot si sotie) au dat in judecata societatea in iunie 2021 contestand deciziile de incetare CIM ca urmare a demisiilor. Raporturile de munca au incetat cu 03.02.2021. Este hotarare judecatoreasca din 06.04.2023, prin care se anulează acele decizii. Prin aceasta hotarare, obligă firma sa reintegreze pe reclamanti pe posturile detinute anterior concedierii si sa le plateasca acestora o despagubire egala cu salariile indexate, majorate si reactualizate, precum si cu celelalte drepturi de care ar fi beneficiat de la data concedierii pana la reintegrarea efectiva. S-a facut apel. Apelul a fost respins in 05.09.2024. Cum se fac aceste reintegrari in REVISAL si care ar fi toate documentele care trebuiesc intocmite. State, declaratii 112 trebuiesc intocmite inclusiv cu luna octombrie 2024? Intrucat firma nu mai are venituri si nici activitate (din 01.01.2023), dorim sa ii concediem incepand cu data de 02.10.2024. cu ce articol din codul muncii putem face aceasta concediere si care ar fi documentele de intocmit. Multumesc anticipat pentru raspuns.