Buna ziua!
Am achizitionat un imobil de curand, impreuna cu partenerul meu. Semnarea contractului de vanzare-cumparare a avut loc pe data de 17 octombrie.
Partenerul meu a mers la doamna administratora pe data de 23 octombrie pentru a ne inregistra in cartea imobilului. De asemenea, a informat-o ca in apartament nu va locui nimeni in urmatoarea perioada pentru ca dorim sa renovam mai intai.
Pe data de 12 noiembrie am observat ca s-a afisat lista de intretinere pentru luna octombrie, unde noi avem de platit intretinere pentru 2 persoane (incluzand apa, desi noi nu am dat niciun index).
Am incercat sa avem o discutie cu doamna administrator pe aceasta tema, dar ne-a spus ca trebuie sa platim aceste costuri deorece avem muncitori care consuma lumina pe scara si apa (muncitorii au venit pe data de 10 noiembrie). De asemenea, ne-a spus ca va plati cheluielile din fondul de rulment (pe care fostul proprietar ni l-a lasat) si ii va restitui restul.
Doresc sa stiu cat de legal e ce face administratora si ce pot face in aceasta situatie.
Mentionez ca nu mai doreste sa ne raspunda la telefon si este in concediu. De asemenea, am incercat sa dam de presedintele de scara, dar nu-l cunoaste nimeni.