Buna ziua!
Am achizitionat un imobil de curand, impreuna cu partenerul meu. Semnarea contractului de vanzare-cumparare a avut loc pe data de 17 octombrie.
Partenerul meu a mers la doamna administratora pe data de 23 octombrie pentru a ne inregistra in cartea imobilului. De asemenea, a informat-o ca in apartament nu va locui nimeni in urmatoarea perioada pentru ca dorim sa renovam mai intai.
Pe data de 12 noiembrie am observat ca s-a afisat lista de intretinere pentru luna octombrie, unde noi avem de platit intretinere pentru 2 persoane (incluzand apa, desi noi nu am dat niciun index).
Am incercat sa avem o discutie cu doamna administrator pe aceasta tema, dar ne-a spus ca trebuie sa platim aceste costuri deorece avem muncitori care consuma lumina pe scara si apa (muncitorii au venit pe data de 10 noiembrie). De asemenea, ne-a spus ca va plati cheluielile din fondul de rulment (pe care fostul proprietar ni l-a lasat) si ii va restitui restul.
Doresc sa stiu cat de legal e ce face administratora si ce pot face in aceasta situatie.
Mentionez ca nu mai doreste sa ne raspunda la telefon si este in concediu. De asemenea, am incercat sa dam de presedintele de scara, dar nu-l cunoaste nimeni.
Probabil nu ati inteles ce vi s-a explicat.
S-a afisat intretinerea pe luna Octombrie unde fostul avea 17 zile si dv 13 zile .
Pe ea nu o intereseasa sa faca calcule cine plateste Octombrie ca e trenba dv si a fostului proprietar sa discutati si sa va intelegeti care cati baninda sa achite Octombrie.
Au stat acolo 2 persoane minim 15 sile deci pe Octombrie sunt 2 persoane.
Ca sa nu se certe cu dv opreste banii fostului proprietar cum e si normal din fondul de rulment si ii restituie diferenta ( fondul de rulment se restituie la vanzare ca asa zice legea).
Fondul de rulment e o suma care se foloseste la.rulaj. adica o rezerva pe care sa o ai in casa.
De exemplu vin facturile si trebuie achitate. Pana face ea calculul sa afiseze listele cat are fiecare de platit si oana se aduna banii ea trebuie sa aibe de undeva bani sa achite facturile ca atfel apar penalitati sau va taie utilitatile( apa gaz electricitate).
Asa ca exista fondul de rulment de unde ia banii si achita.
Ca si cum ati avea dv o rezerva in casa cu sotul si ii ziceti fondul de rezerva = de rulaj= de rulment.
Pentru Noiembrie dv veti achita intergal intretinerea. Chiar daca nu locuiti efectiv exista niste muncitori care vin sa repare aproape zilnic .
Muncitorii iau liftul si fac sa cresca anumite cheltuile.Aprind lumina pe scara sa vada pe unde merg.
Daca nu au apometre consuma apa si cresc si cele legate de apa nu doar curentul electric la lift si lumina.
Prin urmare se trec acolo una doua persoane nu toti 10 cati or fi.
Daca v-a explicat si nu ati inteles si o sunati sa explice acelasi lucru e clar ca va evita. Sau poate chiar e in concediu.
Inchiriere apartament
lia1
buna ziua,doresc sa inchiriez un apartament.Ce utilitati plateste chiriasul ? apa .gaz ,curent ce consuma sau si administrator,lumina casa scarii,femeie de ... (vezi toată discuția)