Buna seara, as dori un sfaft cum pot proceda in urmatoarea situatie:
Tatal meu a fost pacalit sa transfere o suma de bani in conturile unei firme de investitii chipurile si sa instaleze aplicatia Any desk pe telefon. Imediar dupa transfer banca ING l-a sunat si l-a informat de suspiciunea de frauda si i-a blocat toate conturile. Dupa plamgerea la politie telefonul a fost resetat la setarile din fabrica, toate datele de autentificare in Homebank schimbate iar conturile deblocate. La cateva zile a fost sunat de cineva cu numarul bancii de pe spatele cardului, care a pretins ca ii va securiza conturile iar el doar trebuia sa se logheze in aplicatie pentru autentificare. In decurs de 30 de minute cat l-a tinut la telefon au transferat fara ca el sa intreprinda nici o actiune sau sa primeasca vre-un sms de confirmare toate economiile de pe card in alte conturi ING. In urma plangerilor dupa incident banca a concluzionat ca toate tranzactiile au fost securizate si facute de pe telefonul lui si cu autorizarea lui (ceea ce nu e adevarat) prin niste dispozitii de plata in Eur care contineau numele lui dar in conturi care nu ii apartin.. Ulterior i-au inapoiat circa 5% din suma disparuta iar pentru restul l-au sfatuit sa apeleze la politie. Ce ma sfatuiti sa fac in continuare in vederea recuperarii economiilor sale,? Multumesc pentru ajutor