avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 990 soluții astăzi
Forum Activitate dan23

Activitate dan23

Nu stiu daca am postat in sectiunea indicata da fiind nou nu prea stiu exact unde sa postez:Problema suna cam asa
un magazin online:www.vodafone.ro
un cumparator: eu
un produs: telefon+abonament
In urma cu doua zile am comandat un produs de la www.vodafone.ro un telefon care era disponibil in stoc conform lor .... apoi dupa ce l-am comandat am primit prin e-mail contractul abonamentului incheiat pe 24 de luni toate datele referitoare la cum se plateste cat am de platit etc peste cateva ore produsul numai era in stoc deci implicit nu-l mai puteai comanda....deoarece aceasta optiune era blocata.......

nu mi-am facut probleme deoarece cand am comandat eu optiunea de a comanda nu era blocata si telefonul era in stoc ..... acum dupa doua zile(telefonul si abonamentul ar fi urmat sa vina in 3 zile) vazand ca stadiul comenzii este "tot in procesare" cand de fapt trebuia sa fie "la curier"stadii descrise pe site-ul lor , le-am scris un e-mail in care i-am intrebat daca e vreo problema , iar ei mi-au raspuns monumental:

Referitor la solicitarea dumneavoastra va informam ca telefonul ales de catre dumneavoastra din magazinul online nu mai era disponibil in stoc in momentul plasarii comenzii.

pai cum sa numai fie in stoc daca eu am dat comanda,daca intrati pe site-ul respectiv veti vedea ca nu se poate comanda un produs care nu e in stoc are blocata aceea optiune.... insa cand am dat eu nu era blocata si scrie si sus si tare ca e in stoc.

Ceea ce voiam eu sa va intreb este daca acesta speta descrisa mai sus intra sub incidenta legii sau macar a oficiului pentru protectia consumatorilor.

Va multumesc