avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 574 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... probleme cu un magazin online
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

probleme cu un magazin online

Nu stiu daca am postat in sectiunea indicata da fiind nou nu prea stiu exact unde sa postez:Problema suna cam asa
un magazin online:www.vodafone.ro
un cumparator: eu
un produs: telefon+abonament
In urma cu doua zile am comandat un produs de la www.vodafone.ro un telefon care era disponibil in stoc conform lor .... apoi dupa ce l-am comandat am primit prin e-mail contractul abonamentului incheiat pe 24 de luni toate datele referitoare la cum se plateste cat am de platit etc peste cateva ore produsul numai era in stoc deci implicit nu-l mai puteai comanda....deoarece aceasta optiune era blocata.......

nu mi-am facut probleme deoarece cand am comandat eu optiunea de a comanda nu era blocata si telefonul era in stoc ..... acum dupa doua zile(telefonul si abonamentul ar fi urmat sa vina in 3 zile) vazand ca stadiul comenzii este "tot in procesare" cand de fapt trebuia sa fie "la curier"stadii descrise pe site-ul lor , le-am scris un e-mail in care i-am intrebat daca e vreo problema , iar ei mi-au raspuns monumental:

Referitor la solicitarea dumneavoastra va informam ca telefonul ales de catre dumneavoastra din magazinul online nu mai era disponibil in stoc in momentul plasarii comenzii.

pai cum sa numai fie in stoc daca eu am dat comanda,daca intrati pe site-ul respectiv veti vedea ca nu se poate comanda un produs care nu e in stoc are blocata aceea optiune.... insa cand am dat eu nu era blocata si scrie si sus si tare ca e in stoc.

Ceea ce voiam eu sa va intreb este daca acesta speta descrisa mai sus intra sub incidenta legii sau macar a oficiului pentru protectia consumatorilor.

Va multumesc
Cel mai recent răspuns: vonwombat , utilizator 20:39, 18 Decembrie 2008
Art. 11, alin. 2 din Ordonanta 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta spune ca "Comerciantul, in cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie sa informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata trebuie rambursate de comerciant in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 30 de zile. ". In cazul de fata, ati fost informat de catre Vodafone ca produsul nu este disponibil, deci nu prea cred ca aveti ce face.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comercianți online - comenzi neonorate, reduse EmilConstantinescu EmilConstantinescu Bună ziua, Mă confrunt cu două probleme legate de anumite comenzi făcute prin intermediul comercianților online: [b]Cazul 1. [/b] Comunicare ... (vezi toată discuția)
Obligatie expediere comanda Legal1228 Legal1228 Buna dimineata! Sunt obligati detinatorii site-urilor online sa trimita comanda in cazul in care produsul comandat era in stoc la data plasarii comenzii, daca ... (vezi toată discuția)
Cumparaturi online the_pandemic the_pandemic Buna dimineata! Cred ca va este arhicunoscuta problema vis-a-vis de anularea comenzilor de Black Friday. Si eu am patit-o, insa la mine situatia a fost putin ... (vezi toată discuția)