Buna dimineata! Cred ca va este arhicunoscuta problema vis-a-vis de anularea comenzilor de Black Friday. Si eu am patit-o, insa la mine situatia a fost putin diferita.
Vineri am comandat un laptop de la un magazin online, comanda care a fost confirmata partial printr-un mail trimis automat urmand ca in cel mai scurt timp sa ma contacteze telefonic un angajat al site-ului pentru finalizarea comenzii. Pentru ca nu am primit nicio veste ieri de dimineata am sunat la acel magazin intreband in ce stadiu se afla comanda mea si daca exista vreun risc ca aceasta sa fie anulata. Cel cu care am vorbit mi-a raspuns ca, comanda este in curs de procesare, motivul pentru care nu fusesem inca sunat fiind absenta produsului pe stoc insa odata cu reactualizarea stocului (reactualizare care se va face in urmatoarele zile) voi fi contactat pentru livrare. Cand am intrebat de existenta vreunui risc am fost ferm asigurat ca produsul imi va fi livrat. INSA, seara, in jurul orei 19 am primit un mail prin care mi se anula comanda pe motiv ca produsul nu este in stoc.
Ce pot face acum?
Se poate considera ca prin convorbirea telefonica am incheiat o promisiune de a contracta? In caz afirmativ ar exista vreun mijloc de proba pentru a o dovedi? Eu ma gandesc la inregistrarea companiei de telefonie daca exista aceasta posibilitate.
De asemenea, cum ma sfatuiti sa procedez? Daca ii sun, cum sa pun problema?
Acele produse sunt disponibile in limita stocului existent.
Ei erau obligati sa afiseze situatia stocului si sa nu preia mai multe comenzi decat numarul de prduse disponibile de acel tip.
Cereti-le sa onoreze comanda la pretul la care ati facut-o, chiar daca mai asteptati un timp.
In cazul extrem, daca aveti si dovada vanzarii prdusului la pretul care v-a conventit (poze de pe site, e-mail, etc) ii puteti acuza de publicitate mincinoasa.