Ca tot romanul de black friday am intrat sa fac niste cumparaturi pe internet prin mai multe cautari am gasit la un magazin de jucarii o jucarie cu pret 0 si in paranteza era trecut un discount de 15% normal stiam ca e o greseala de la iei dar am vrut sa si profit de greseala lor si mi am comandat acea jucarie pe mail am primit confirmarea si in acelasi timp factura produsului cu pret 0 dupa aproximativ 24 de ore primesc un mail de la acel site ca a fost anulata comanda ca nu se poate trimite un produs cu pret 0 si ca a fost o eroare de sistem de la site-ul lor
Intrebarea mea este e normal sa nu trimita daca am primit pe mail confirmarea comenzi si factura ?
Vreau sa precizez ca jucaria respectiva in magazinele de specialitate figureaza la aproximativ 500 de lei deci e un produs destul de bun si scump
Ce ma puteti sfatui?daca ma duc la protectia consumatorului nu rezolv nimic ...se poate face ceva?
sunt deja precedente prin care persoanele au castigat in instanta daca aveti sigur confirmarea comenzii. chair ziele trecute alt magazin cunoscut a vandut produse la preturi derizorii dar a anuntat ca si-a onorat comenzile.
Eu am primit de la iei o factura pe produsul respectiv si cu pret 0 doar costul transportului
Am vreo sansa daca il dau in judecata?este concludenta factura primita pe mail?