avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 815 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Cumparaturi online- lege
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Cumparaturi online- lege

Am comandat ceva de la un magazin online si au trecut 10 zile fara vreun raspuns de la ei. Este vorba de Altex si am facut comanda pe data de 24 noiembrie, iar comanda nu a venit nici astazi si nici nu stiu daca a fost trimisa macar. Singurul mail primit de la ei spune asta :

"Comanda ta a fost inregistrata. Vezi mai jos detaliile.
Numar comanda: **********
Data: 24 noiembrie 2013 13:28:13 EET
Metoda de plata: Numerar la livrare "

Pe site-ul lor referitor la livrare se specifica asta :

Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de valoarea totala a comenzii, de locatia unde se face livrarea si greutatea coletului.

In general comenzile, plasate in intervalul luni - vineri pana in ora 16:00, sunt livrate in termen de 24 de ore. Comenzile plasate vinerea dupa ora 16:00, sambata si duminica, se vor livra marti. Exceptiile privind termenul de livrare sunt comunicate clientilor prin telefon sau e-mail de catre responsabilul de vanzari. Comenzile pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei

Confirmarea acceptarii costurilor de livrare se face de catre client si reprezentatul de vanzari Altex, prin e-mail sau/si telefonic, indiferent de valoarea comenzii. "

Ce este de facut in situatia data? Se poate considera inselaciune ? Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Vioricamiron , utilizator 12:37, 3 Decembrie 2013
Mai scrie si asta pe site : " In perioada sarbatorilor de Paste, de iarna, sau a evenimentului Black Friday, durata maxima de procesare a unei comenzi poate creste pana la 5 zile lucratoare."
Nu este inselaciune, nu ati platit produsul inainte de a-l primi.
Ar trebui sa le mai trimiteti un e-mail in care sa ii rugati sa va comunice stadiul comenzii nr. xxxx si eventual sa ii anuntati ca daca nu primiti produsul in termen de cate zile considerati dvs., renuntati. Poate se misca mai repede.
Ii puteti reclama insa nu vad sensul si nici finalitatea, nu prea cred ca vor fi amendati pentru asta.
le-am trimis e-mail sa imi zica macar stadiul comenzii, dar nici un raspuns. Nu mi se pare normal sa nu existe lege si pt asta...Daca nu isi onoreaza comenzile online, sa se lase de comertul de genul asta. Sunt persoane care au platit produsul cu cardul si tot nu l-au primit inca. Aici se poate considera inselaciune ? Multumesc pentru raspuns.
Ultima modificare: Marți, 3 Decembrie 2013
Vioricamiron, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cumparaturi online the_pandemic the_pandemic Buna dimineata! Cred ca va este arhicunoscuta problema vis-a-vis de anularea comenzilor de Black Friday. Si eu am patit-o, insa la mine situatia a fost putin ... (vezi toată discuția)
Magazin vanzari online Muresan Felicia Muresan Felicia Magazin de vanzari online(foarte cunoscut)practica procesarea produselor comandate fara o confirmare telefonica,cu toate ca la finalizarea unei comenzi se ... (vezi toată discuția)
Comanda pe magazin online, neonorata dar incasata dorugeorgel dorugeorgel Buna ziua, Cu o saptamana in urma am plasat o comanda pe magazinul online al unei firme cunoscute din Romania. Am comandat produsul si am platit cu card. ... (vezi toată discuția)