Buna seara,
Ma numesc Elena Pavel, am facut o comanda online de Black Friday de mai multe produse printre care cateva aveau pret 0 lei pe site. M-am gandit ca e o promotie si am comandat(diferenta dintre pretul comandat de mine si cel de dinaintea promotiei este de maxim 25 lei). Am primit confirmarea comenzii pe mail. Dupa 18 ore de la efectuaea comenzii, primesc un apel telefonic de la un reprezentant al magazinului online, prin care ma instiinteaza ca s-a facut o greseala cu acele produse comandate de mine la pret 0 lei si ma intreaba daca doresc sa achizitionez produsele la pretul lor modificat sau sa renunt la comanda. Spuneti-mi va rog daa e corec cum au procedat(eu inca nu am vorbit cu ei de la ultimul apel si nici nu am primit produsele). Va mai rog sa-mi spuneti si o baza legala a acestei probleme. Multumesc.
Daca pretul ar fi fost diferit de 0 ari fi existat un temei pentru a-i obliga sa respecte oferta insa zero lei inseamna ca ... va donau bunurile.
Nu e corect ce au facut si bineinteles ca au facut-o in scop comercial insa e greu de dovedit ca nu era o eroare.
Sfatul meu este sa-i evitati pe viitor.
Am patit si eu la fel, de BF, ieri am dat un email magazinului ca nu aveam nici un semn de viata de la ei de la bf, si mi au zis ca nu se poate, nu se exista :), pla comanda. Arunca vina pe e..ag, ca sunt parteneri. E...ul zice ca ei(parteneru) au anulat comanda in aceeasi zi, dar pe mine nu m au anuntat in nici un fel, luam din alta parte. Anulasem o alta comanda pentru oferta lor.