avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 694 soluții astăzi
Forum Activitate danabanciu

Activitate danabanciu

Am dus la Altex inapoi un telefon pliabil pt. reparat. Pe ecranul interior Honor Magic V3 aparuse o linie luminoasa,apoi o pata neagra pe ecran, care s-a tot marit si folia de pe ecran se desprisese putin. La Altex s-a trimis in service. Raspunsul celor de la service: "deteriorare mecanica/display spart,interventie neautoriz", anulare garantie,produsul s-ar repara contra cost . In momentul in care am dus telefonul la magazin, nu era spart,a fost utilizat corect. Il cumparasem de o luna doar . Mi se pare incredibil ca reparatia unui telefon in garantie sa i se impute clientului, venindu-se cu argumente de genul folosirii incorecte,culmea, la unul din cele mai rezistente telefoane actuale. Am refuzat sa platesc reparatia, am sunat la service ...degeaba, sustin ca displayul era spart,nici vorba.Am depus sesizare la Altex cerand alt produs sau banii retur,astept raspuns. Ce mai pot face.?!Altexul ma suna cand se intoarce telefonul din service sa il ridic,banuiesc ca trebuie sa platesc transportul .. pfff..asa ceva...Sa reclam la ANPC sau S.A.L. ? Multumesc !