avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1056 soluții astăzi
Forum Activitate Stelianu

Activitate Stelianu

Deci sa inteleg ca daca vanzatorul nu are contract cu agentia de vanzare a casei si cumparatorul o cumpara direct de la vanzator, eu care am vazut casa prin aceasta agentie trebuie sa platesc comision?Nu s-a dorit evitarea agentiei, doar ca informatia despre casa a ajuns cu mult inainte de a fi furnizata de ajentie.
model de contract

O sa incer sa fac o notificare in urma caruia sper sa obtin contractul. Sper sa il dea. Cum ar trebuie sa sune o notificare? Sunt modele standard? I-mi cer scuze ca a postat din nou dar sunt incepator pe forum.:(

Daca in contract nu ar scrie exclusiv atunci as avea ceva sanse? Sub nici o forma de exclusivitate care are diverse formulari in practica.?
:offtopic: Va rog nu mai editati mesaje consecutive, multumesc.


Nu este un contract de exclusivitate, nu mi s-a impus sa vizionez imobile exclusiv prin ei. Si nu stiu cum sa fac sa obtin contractul de vizionare care mi se cuvine? Macar as sti real ce scrie acolo. Cine stie ce au mai adaugat si asa eu tin minte ca am vazut 5-6 case, iar ei spun acum ca sunt 13.
Va multumesc o sa fie de mare ajutor! Este o lege care se aplica si retroactiv? Contractul de vizionare este incheiat in luna iulie 2008, cel de vanzare-cumparare august 2008.
Se poate sa fie si asa dar nu e cazul meu.Socrul meu chiar se stia dinainte cu vanzatorul si asta o poate confirma si vanzatorul. Problema este ca firma inafara de deplasarea la imobil nu a facut nimic pt mine. Toate actele si pregatirea de intabulare si taxe au fost facute de noi. In acest timp eu am fost la ei la agentie sa obtin exemplarul care mi se cuvine si sa vorbesc cu ei. M-am intalnit cu ei pe scari si mi-au spus ca sunt ocupati, dupa care nici un telefon nu am mai primit de la ei.