Aveti dreptate dar ma gandeam ca as putea introduce aceste bonuri fiscale in contabilitatea mea deoarece am la baza acest contract. Ideea era sa mai reduc din cheltuieli. Pentru ca asta inseamna ca eu sa cumpar o alta casa de marcat sau sa cumpar casa de marcat a asociatului si sa schimb memoria fiscala( au aproape acelasi cost) . Si inca o intrebare Cand faci un astfel de contract cu o persoana care a avut anterior aceeasi activitate in acel spatiu inseamna ca o iei de la zero cu autorizatii, casa de marcat, contract pentru gunoi, contracte de munca, etc?
#-o
eu am fabrica de textile unde am inregistrat la onrc si activitate de productie si de comert. Eu facturez produse si la persone fizice din gestiunea fabricii. Si am avut n controale. Intradevar prima data am avut inregistrata fabrica doar cu activitate de productie si la un control mi-au spus ca trebuie sa o inregistrez si cu activitate de comert en-gross pentru a vinde cu factura atat la pers juridice cat si la pers. fizice.
vreau sa inchei un astfel de contract cu o persoana juridica, care are un spatiu inchiriat. aceasta a avut deschis in acest spatiu o activitate de comert cu amanuntul al textilelor.Intrebarea mea este daca inchei acest contract in care mentionez ca evidenta contabila, achizitionarea de marfuri se va face de firma mea cum pot sa ma folosesc se casa lui de marcat fara sa ii schimb memoria fiscala? este legal ca eu sa inregistrez bonurile fiscale in contabilitate ?