avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 674 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters79710

Activitate ContSters79710

Buna ziua

Anul trecut in luna septembrie am incheiat un abonament cu Cosmote.
In luna noiembrie a fost emisa o factura calculata gresit de catre Cosmote (am consumat doar 77 de minute din cele 110 gratuite restul fiind taxate).Dupa o discutie telefonica cu ei au fost de acord ca factura este intocmita gresit si ca la urmatoare factura se va face echilibrarea facturilor, dar sa platesc cat consider ca am vorbit din factura respectiva.
Pana in ziua de azi nu a fost facut nici o echilibrare a facturilor iar zilele trecute am primit o somatie de plata in care scria ca voi fi introdus in Biroul de credite.
Am vorbit din nou cu ei si au zis ca a fost facuta recalcularea si ca factura a fost calculata corect si ca trebuie sa platesc si suma restanta.
Eu am factura emisa de ei in 3 exemplare(le-am cerut de 3 ori sa-mi trimita factura) si am caluclat secunda cu secunda si tot nu ies cele 110 minute de convorbiri cum zic ei si continua sa sustina ca factura e calculata corect desi am fost la ei si am calculat de fata cu ei si am avut dreptate.
Ce ar trebui sa fac?