Stimati domni,
Nu voi mai insista cu toate detaliile, cert este ca am ajuns la o intelegere cu cei de la avocatnet. Comanda nu poate fi onorata in intregime, dar macar am primit raspunsuri la multele intrebari. Consider ca am stins "conflictul".
Despre afirmatia mea cum ca d-soara Mihaela a mintit, tin sa-mi cer scuze pentru duritatea mesajului, dar la momentul respectiv primisem de la editura in cauza confirmarea ca volumul cautat de mine este in stoc. In convorbirea telefonica avuta cu d-soara Mihaela am aflat ca editura a dat acelasi raspuns pozitiv unei colege de-a dvs iar Mihaelei unul negativ. La vremea respectiva, avand in vedere nemultumirea fata de avocatnet, am presupus gresit ca cei de la editura stiu ce vorbesc iar cei de la avocatnet nu. De-aici si regretabila mea afirmatie.
Nu tin sa dau lectii de vanzare-cumparare, dar si eu sunt furnizor si se-ntampla sa am preturi mai mici la vanzare decat furnizorul meu. Nu pentru toate item-urile dar la multe pentru care am volume mari de vanzari.
Nu pot si nu doresc sa ma pronunt despre activitatea oamenilor din avocatnet si nici nu e normal sa generalizez. Sunt bucuros ca lucrurile se schimba in bine la avocatnet pe partea de vanzari/relatii cu clientii ( cel putin asta am inteles ).
Tin sa-i multumesc d-lui "Gavril" pentru mesaje, caci fara "focul" starnit de dansul, sincer, nu cred ca lucrurile s-ar fi miscat la fel de repede. Nu vreau totusi sa intru in "meciul" din dansul si admini.
Tin sa multumesc si d-lui Popescu pentru ca a tratat cu toata seriozitatea problemele ivite si lucrurile s-au rezolvat in final.
Numai bine,
Silviu Nita
"There is little difference in people, but that little difference makes a big difference. The little difference is attitude. The big difference is whether it is positive or negative." W. Clement Stone
Domnule Popescu,
Nu daunele,etc.,etc. ma intereseaza pe mine. Nu cartile sunt problema, nu site-ul e problema. Atitudinea domnule ! ASTA ma deranjeaza. Tocmai pentru ca sunteti un brand notoriu si v-am respectat pana la amarata aia de comanda, tocmai de-aia si dezamagirea mea. Pai ce pretentii sa am de la magazine mai putin cunoscute ?
Daca mi se raspundea, in orice forma, scris sau vorbit ca, "da domle, avem o problema cu livrarea" nu exista tot tam-tam-ul asta, intelegeam si nu mai insistam. Dar cand insist si nu primesc raspunsuri decat dupa postarea pe forum, ce sa cred ?
Si mai tare m-a deranjat minciuna domnule. M-am interesat telefonic la una din edituri si una din carti exista ( vezi postul de mai sus). De ce mai scrie domnisoara/doamna Mihaela Bogiu "In mod normal in situatia in care una din editurile cu care noi colaboram nu mai are cartile comandate in stoc, anuntam utilizatori nostri telefonic, insa saptamana trecuta am avut o problema de personal. Toate cele 4 carti pe care nu le-ati primit nu se mai gasesc in stoc la editura, se pare ca nu se vor mai edita."? Ne purtam ca niste copii ? Nu ma pot interesa direct sa vad daca are dreptate sau nu ?
Inteleg problema de personal caci si eu ma lovesc de genul acesta de probleme. Dar cand scriu catre 3 sau mai multe adrese si nu primesc raspuns de la niciunul, asta tot problema de personal este ?
Nu dau sfaturi dar, ca sa evit situatii similare, colegi de-ai mei au facut cursuri de managementul crizelor si toti managerii au participat la cursuri de comunicare.
Prin urmare, astept o rezolvare in particular, nu in public.
Aaa,
M-am interesat direct la editura si AU una din cartile lipsa : "Primii pasi ca investitor la bursa" ( si mai ieftina cu 2.5 lei.), iar o a doua o gasesc in librariile din Brasov ( de unde sunt ).
Domnule Gavril,
Multumesc pentru sfat.
Intrebarea este: merita sa merg mai departe pe calea aratata de dvs ?
Sincer, asteptam o alta rezolvare a problemei, mai ales ca au vazut ca nu cedez.
Sunt indignat :(( mai ales pentru ca brandul avocatnet este unul notoriu ( zic eu ) pentru internautiii din domeniul business si ma asteptam ca niste profesionisti sa se respecte pe ei ca profesionisti si pe mine/noi ca client.
Acum o luna, un domn raspundea la un post despre magazinele virtuale romanesti pe forumul [marketing_lider] de pe yahoo :
-"Nu cred ca e-commerce-ul romanesc este primitiv. A fost primitiv acuma cativa ani, dar a trecut de acel stadiu."
Zici ?
Elis,
Situatia este reala, nu fictiva. Pot pune la dispozitia oricui este interesat toata corespondenta pe e-mail si factura pentru comanda.
De-aia am si postat intamplarea asta, poate, poate ii sensibilizez si se misca ceva.
Nu stiu domnule, dar eu scriu si primesc zilnic zeci de e-mail-uri, dar nu exista sa nu raspund, macar "mai stai domnule, se rezolva, in x zile". Dar sa nu primesc UN RASPUNS zile intregi de la un furnizor, asta mi se pare nesimtire! Mai ales ca n-am scris catre o singura adresa. Cineva tot trebuia sa se sesizeze.
Daca plec din firma pentru cateva zile, las pe cineva in locul meu si toate e-mail-urile sunt directionate si catre inlocuitorul care poate raspunde la e-mail-uri.
Singura explicatie (schioapa si-aia ) este ca adresele de gmail sunt considerate spam de catre firewall-ul celor de la avocatnet si nu s-au primit reclamatiile mele. Dar editorul general mi-a raspuns ! Apai, cred ca antispam-ul este setat la fel pentru toata lumea din aceeasi firma sau filtrul este chiar mai bun pentru cei din management.
Cat despre "adevarul este undeva la mijloc".. Ce adevar ? Vreu sa-mi demonstreze cei de la avocatnet ca mi-au trimis raspunsuri si eu urlu ca nebunu' la luna.
Pe bune, care este mijlocul cel mai eficient de a primi raspunsuri de la furnizori?
Anyway, pe mine m-au pierdut de musteriu.
Doamnelor, domnilor, dragilor de la avocatnet,
Toata stima pentru site, toata furia pentru magazinul online si modul de tratare a clientului.
Ce se intampla :
- comand online un set de 8 carti in 2 feb 07,
- primesc un e-mail cu (virgula ) confirmarea primirii comenzii in aceeasi zi,
- in 5 feb trimit un e-mail catre website@avocatnet.ro (pentru ca nicaieri in pagina magazinului nu e trecuta o adresa de contact pentru clienti) in care cer modificarea datelor de facturare,
- nici un raspuns,
- in 6 feb retrimit e-mailul catre aceeasi adresa, evident fara rezultat,
- in aceeasi zi mai trimit acelasi e-mail si catre clienti@avocatnet.ro, tot fara rezultat,
- in 7 feb primesc un e-mail de notificare cu livrarea coletului,
- in disperare de cauza pun mana pe telefon si rezolv problema cu factura si o cert pe domnisoara de la relatii cu clientii pentru lipsa de raspunsuri,
- raspunsul domnitei :" Colega care raspunde e plecata din firma, bla, bla",
- soseste si coletul, dar cu 4 carti in loc de 8, fara sa ma anunte nimeni de acest fapt, nici macar telefonic ( si vorbisem cu 2 zile mai devreme cu o domnita de la clienti ),
- in 12 feb mai scriu un e-mail cu o reclamatie privind lipsa celor 4 carti si a raspunsurilor, catre website@avocatnet.ro, clienti@avocatnet.ro si magazin@avocatnet.ro, evident fara raspuns,
- daca am vazut lipsa de reactie m-am plans intr-un e-mail d-lui Alin Popescu - seful dvs si urmatorilor
bogdan.popa@softhost.ro,cristina@legalnet.ro,
- in aceeasi zi domnia sa imi raspunde ca va rezolva cumva problema,
- iata ca in azi inca n-am primit nici un raspuns, nici o scuza.
Cum pot domnilor sa va trezesc ? Trebuie sa ma plang Oficiului Consumatorilor, sa postez povestea asta pe toate forumurile de business din tara asta ?