Doamnelor, domnilor, dragilor de la avocatnet,
Toata stima pentru site, toata furia pentru magazinul online si modul de tratare a clientului.
Ce se intampla :
- comand online un set de 8 carti in 2 feb 07,
- primesc un e-mail cu (virgula ) confirmarea primirii comenzii in aceeasi zi,
- in 5 feb trimit un e-mail catre website@avocatnet.ro (pentru ca nicaieri in pagina magazinului nu e trecuta o adresa de contact pentru clienti) in care cer modificarea datelor de facturare,
- nici un raspuns,
- in 6 feb retrimit e-mailul catre aceeasi adresa, evident fara rezultat,
- in aceeasi zi mai trimit acelasi e-mail si catre clienti@avocatnet.ro, tot fara rezultat,
- in 7 feb primesc un e-mail de notificare cu livrarea coletului,
- in disperare de cauza pun mana pe telefon si rezolv problema cu factura si o cert pe domnisoara de la relatii cu clientii pentru lipsa de raspunsuri,
- raspunsul domnitei :" Colega care raspunde e plecata din firma, bla, bla",
- soseste si coletul, dar cu 4 carti in loc de 8, fara sa ma anunte nimeni de acest fapt, nici macar telefonic ( si vorbisem cu 2 zile mai devreme cu o domnita de la clienti ),
- in 12 feb mai scriu un e-mail cu o reclamatie privind lipsa celor 4 carti si a raspunsurilor, catre website@avocatnet.ro, clienti@avocatnet.ro si magazin@avocatnet.ro, evident fara raspuns,
- daca am vazut lipsa de reactie m-am plans intr-un e-mail d-lui Alin Popescu - seful dvs si urmatorilor
bogdan.popa@softhost.ro,cristina@legalnet.ro,
- in aceeasi zi domnia sa imi raspunde ca va rezolva cumva problema,
- iata ca in azi inca n-am primit nici un raspuns, nici o scuza.
Cum pot domnilor sa va trezesc ? Trebuie sa ma plang Oficiului Consumatorilor, sa postez povestea asta pe toate forumurile de business din tara asta ?
Poate administratorul forumului va citi mesajul dvs si va lua legatura cu cei in masura sa va rezolve problema.
Intotdeauna adevarul este undeva la mijloc......aici nu putem decat sa ne dam cu parerea despre situatiile practice care sunt expuse.
Elis,
Situatia este reala, nu fictiva. Pot pune la dispozitia oricui este interesat toata corespondenta pe e-mail si factura pentru comanda.
De-aia am si postat intamplarea asta, poate, poate ii sensibilizez si se misca ceva.
Nu stiu domnule, dar eu scriu si primesc zilnic zeci de e-mail-uri, dar nu exista sa nu raspund, macar "mai stai domnule, se rezolva, in x zile". Dar sa nu primesc UN RASPUNS zile intregi de la un furnizor, asta mi se pare nesimtire! Mai ales ca n-am scris catre o singura adresa. Cineva tot trebuia sa se sesizeze.
Daca plec din firma pentru cateva zile, las pe cineva in locul meu si toate e-mail-urile sunt directionate si catre inlocuitorul care poate raspunde la e-mail-uri.
Singura explicatie (schioapa si-aia ) este ca adresele de gmail sunt considerate spam de catre firewall-ul celor de la avocatnet si nu s-au primit reclamatiile mele. Dar editorul general mi-a raspuns ! Apai, cred ca antispam-ul este setat la fel pentru toata lumea din aceeasi firma sau filtrul este chiar mai bun pentru cei din management.
Cat despre "adevarul este undeva la mijloc".. Ce adevar ? Vreu sa-mi demonstreze cei de la avocatnet ca mi-au trimis raspunsuri si eu urlu ca nebunu' la luna.
Pe bune, care este mijlocul cel mai eficient de a primi raspunsuri de la furnizori?
Anyway, pe mine m-au pierdut de musteriu.
Stimate Domn Silviu Nita, in primul rand as vrea sa ne cerem scuze pentru problema ivita.
In mod normal in situatia in care una din editurile cu care noi colaboram nu mai are cartile comandate in stoc, anuntam utilizatori nostri telefonic, insa saptamana trecuta am avut o problema de personal.
Toate cele 4 carti pe care nu le-ati primit nu se mai gasesc in stoc la editura, se pare ca nu se vor mai edita.
Uite dom'le ca ai primit raspuns.
Satisfacut ?
Nu prea cred. :D
Acum, asa de distractie:
- incepi pe reclamatii OPC, ANPC etc.
- apoi o actiune in instanta pe obligatia de a face (taxa timbru 8 ron + timbru judiciar 0,3 ron) ) impreuna cu daune cominatorii pt. fiecare zi de intarziere cumulate cu solicitatea catre instanta pt. aplicarea de amenzi civile de 50 lei pe zi de intarziere(pe baza art. 580 ind. 3 c. proc. civ) pt. ca odata ce au confirmat comanda si trimiterea cartilor, si-au asumat o obligatie. Obligatie ce persista si in prezent chiar daca se sutine ca ea este imposibil de executat (nu se mai editeaza). Pt. ca ea sa se stinga .. ar trebui sa fie imposibila pt. orice persoana. Ori acest lucru nu se intampla. Plus de asta la momentul in care au primit comanda (oferta) atunci au confirmat primirea ei si trimiterea cartilor (deci atunci cartile existau) - (acceptarea ofertei).
- de asemenea, faci o sesizare catre organele de control fiscal ale Ministerului Finantelor Publice pt. sanctionarea contraventionala a acestora pe temeiul art. 10 din Legea 469/2002 privind unele măsuri pentru întărirea disciplinei contractuale. Amebda este intre 10 000 ron si 30 000 ron.
(reaua-credinta se poate demostra cu ajutorul corespondentei purtate ... la care nu ai primit nici un raspuns - conf. art. 46 cod comercial).
Si nici nu trebuie sa te prezinti in instanta.
Domnule Gavril,
Multumesc pentru sfat.
Intrebarea este: merita sa merg mai departe pe calea aratata de dvs ?
Sincer, asteptam o alta rezolvare a problemei, mai ales ca au vazut ca nu cedez.
Sunt indignat :(( mai ales pentru ca brandul avocatnet este unul notoriu ( zic eu ) pentru internautiii din domeniul business si ma asteptam ca niste profesionisti sa se respecte pe ei ca profesionisti si pe mine/noi ca client.
Acum o luna, un domn raspundea la un post despre magazinele virtuale romanesti pe forumul [marketing_lider] de pe yahoo :
-"Nu cred ca e-commerce-ul romanesc este primitiv. A fost primitiv acuma cativa ani, dar a trecut de acel stadiu."
Zici ?