Buna ziua,
V-as ruga foarte mult sa ma ajutati in urmatoarea problema:
Colaborez cu un site de reduceri care mi-a promovat si vandut proudsele (detin un magazin online si PFA pentru vanzari online) .
Ei si-au incasat banii de la clienti in luna Iunie pentru produsele mele, eu am livrat deja produsele si am emis facturi cumparatorilor, iar mie acest site trebuia sa imi vireze banii din luna Iulie, insa nu au facut-o nici pana acum.
Imi tot spun de pe o zi pe alta ca imi platesc, dar sunt numai minciuni care dureaza de 2 luni de zile.
Ma puteti sfatui va rog cui ma pot adresa in acest caz?
Multumesc anticipat
Buna ziua,
As dori sa va fac cunoscuta atat Dvs cat si altor romani care vor dori pe viitor sa contracteze un credit de la Banc Post ca aceasta asa numita banca (camatar cu acte in regula) functioneaza dupa propriile reguli care nu respecta intocmai legislatia in vigoare. Am avut un credit la ei contractat acum 3 ani pe care s-au decis sa il declare cu rambursare anticipata obligatorie si am ajuns la concluzia ca pentru suma pe care am utilizat-o efectiv din credit, am ajuns sa platesc in 3 ani de zile aproape 200% dobanzi si comisioane.
Mi-au trimis instiintare la angajator ca ar trebui sa imi popreasca toate obligatiile financiare pe care le are fata de mine si sa vireze toti banii care mi se cuvin in contul executorilor bancari, desi legea spune ca poprirea pe salariu nu are voie sa fie mai mare decat 1/3 din slariu.
Mi-au blocat contul in banca si au trimis instiintare si la Raiffeisen Bank (unde aveam contul de salariu) si dupa ce i-am sunat (pe cei de la Banc Post) mi-au spus ca daca le trimit niste documente imi deblocheza contul de la Raiffesien si tot ei imi spun si se contrazic singuri ca nu se poate sa imi popreasca tot salariul si nici sa imi blocheze contul de la Raiff daca mi-ai facut deja poprire la angajator.
Suma pe care o am de plata pana la urma, difera de la un angajat banc post la altul. Cu cate persoane vorbesc, atatea sume mi se comunica.
A fost adaugat creditului un comision ce nu era mentionat in contractul initial de creditare, desi nu este legal acest lucru.
Dobanda s-a modificat de nenumarate ori de la inceputul perioadei de creditare si pana in prezent si eu nu am fost nbiciodata anuntata desi in contractul meu cu banca scria ca banca se oblica sa ma instiinteze in scris in momentul in care se modifica taxele, comisioanele si dobanzile aferente creditului.
In mare, din punctul meu de vedere aceasta banca este un camatar cu acte in regula si cred ca si din aceasta cauza romania a ajuns in situatia asta,. Ma simt de parca as trai intr-un sat fara caini, unde nimeni nu raspunde in fata nimanui si unde bancile isi fac de cap bagand mana in buzunarul clientilor fara nici o jena. Ceea ce face Banc Post este mai rau decat un jaf la drumul mare.
In speranta ca va citi cineva aceste randuri si ca voi ajuta alti oameni in a lua decizii cu privire la un potential contract de creditare incheiat cu Banc Post doresc de asemenea sa mentionez ca detin documentele necesare pentru a proba tot ce am scris mai sus .
Pentru a continua acest calvar pe care il traiesc din cauza Banc Post, MArti de dimineata , am sunat la ei sa intreb cat mai am exact de platit pentru ca vreau sa merg la sucursala sa achit tot. Nu mare mi-a fost mirarea cand am aflat ca s-a modificat suma de Luni pana Marti si de asemenea in cursul zilei de Marti s-a modificat suma pe care mi-o spuneau diferiti qangajati banc post de la un minut la altul.
Mi-au inchis telefonul in nas de 2 ori in timp ce eu ceream niste explicatii referitoare la greselile facute de ei si la sumele pe care mi le-au imputat.
Cand am ajuns intr-un final la sucursala si am platit banii toti (o noua suma, de data asta comunicata si confirmata de functionarul din sucursala) am primit o chitanta pe un nume gresit.
Mai tarziu astazi au sunat cei de la banca la angajatorul meu sa intrebe cand se fac viramentele salariilor si au fost informati ca plata deja a fost facuta. Raspunsul lor a fost ca ...nu conteaza ca s-a facut plata, angajatorul tot trebuie sa imi faca poprire pe salariu si eventual imi restituie banca banii dupa ce se lamuresc ca am platit. Apoi am vb si eu cu ei la telefon (intre timp avand chitanta in mana, dovada platii) si mi-au spus ca vor reveni ei cu 1 telefon sa imi spuna daca mai am de platit ceva, in situatia in care cel de la sucursala mi-a spus clar ca atat trebuie sa platesc (cat am platit deja).
Apoi, am sunat inapoi la sucursala, sa ma lamureasca de ce mi-au spus o suma gresita, doamna de acolo a spus ca "a omis colegul sa va spuna ca mai trebuie sa platiti un comision de 20 de lei".
????
Cum se poate sa "omita colegul"?
Pai atunci de ce este pus acolo, daca nu este in stare sa ofere informatii corecte?
Una peste alta...am luat 8000 de lei de la banc post acum 3 ani. Am facut intre timp plati de 5250 lei si astazi am mai achitat 7700 lei in speranta ca imi pot inchide contul, lichida creditul si ca nu voi mai auzi in viata mea de ei.
Din pacate nu este asa...se pare ca tot nu e sufucient cate dobanzi si cate comisionae le-am dat pana acum.
Astazi, la 3 zile dupa ce le-am platit toti banii pe care mi i-au cerut, eu nu am conturile deblocate pentru ca ei in continuare ma paseaza de la un departamen la altul , dau vina unul pe celalalt si eu astept cu chitanta si dovada platii in mana, sa imi deblocheze conturile si implicit salariul.
Daca ar putea cineva sa asculte convorbirile mele cu cei de la Banc Post s-ar cruci si cu stanga, cand ar auzi de la o banca comentarii de genul :''Haideti Doamna M... chiar mai conteaza 2 lei in plus sau in minus cat trebuie sa mai platiti"Nu este vorba de 2 sau 200 de lei pe care mi-i puneau in plus sau de "rotunjirile" bancii , este vorba ca din cate nu stiu eu despre domeniul asta, ar trebui sa existe niste formule standard de calcul, nu? Sau poate ma insel...
As dori sa ma sfatuiti daca ii pot da in judecata pentru faptul ca au modificat dobanzile in toti acesti ani de nenumarate ori si nu m-au informat niciodata, ca scriu cu pixul pe extrasele de cont comision de administrare al contului care la inceputul contractului nu a fost mentionat nicaieri, ca nu imi deblocheaza conturile desi plata a fost facuta deja de cateva zile, ca imi inchid telefonul in nas, ca nimeni nu e in stare sa imi ofere informatii concerete si corecte referitoare la siatuatia contului meu la ei, ca mi-au gresit numele in contract inca de la inceputul creditarii, ca ajunsesem de la o rata de 198 de lei la inceputul creditarii, la 278 rata calculata pentru lunile trecute...
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi si in cazul in care pot face ceva, sa imi spuneti si unde si cui ar trebui sa ma adresez.
Multumesc mult anticipat
Mihaela