Trebuie sa facem distinctie intre reparatia unei tevi si demolarea cu lovituri de baros timp de 2 luni a zidurilor. Sau daca suntem ingaduitori fata de zgomotele puternice generate la amenajarile apartamentelor de ce nu ne-am putea delecta si cu "nevinovatele" manele? De ce nu putem sa avem aceeasi masura pentru ambele situatii? Este prea mult subiectivism pe acest site. ;)
@ionutpp2001
Am facut din viteza un dezacord pe care il corectez '' realitatea....contrazice' . Asta ca sa nu ma corecteze vreun rautacios.
@ionutpp2001
Am chemat politia intrucat vecinul care locuieste la etajul superior celui in care eu locuiesc isi demola apartamentul cu zgomote infioratoare de baros exact in ziua in care am venit de la urgenta. Mi-au spus politistii ca nu pot sa-i dea nici o amenda intrucat conform legii 61 nu ne incadram in intervalul 8.00-22.00. Asa ca am indurat chinurile iadului si am incercat sa-mi armonizez suferintele bolii cu zgomotele de baros timp de 2 luni cat a durat calvarul. Din pacate realitatea cu care ne confruntam contrazic de foarte multe ori citatele din lege date de forumisti.
@Adam Grecu Multumesc pentru raspuns. Imi puteti spune de unde procuram cartle tehnice? In asociatie nu avem asa ceva.
Ii felicit pe toti cei care nu au probleme in asociatie, nici cu legea 230, nici cu membrii asociatiei, nici cu administratorii si nici cu institutiile statului. Nu stiu daca acestia sunt majoritari sau minoritari. Intrebarea este, cu noi, ceilalti, care ne-am lovit si ne lovim in continuare, de administratori incorecti care nu vor sa respecte legea, de comitete si presedinti care considera ca "ei fac legea in asociatii", de proprietari indiferenti la problemele care le apartin, de institutii care te trimit la plimbare cu zambetul pe buze, de o justitie care efectiv nu stie sa solutioneze cauzele privind aplicarea legii 230, de guvernanti care ne "aburesc" cu experimente care mai de care mai "rasunatoare" gen "repartitoare de costuri" sau "reabilitare"termica" dar care nu pot fi puse in aplicare dintr-o multitudine de cauze, cu noi, obligati sa traim in conditii de stres zilnic, cu noi, cum ramane? :help:
Am depus in urma cu 1 an si jumatate cerere la Primarie pentru includerea asociatiei in Programul de reabilitare termica. Am primit in urma cu o luna o adresa de la Primarie prin care ni se aduce la cunostinta ca trebuie sa refacem dosarul in conformitate cu OUG 18/2009. Am mers la primarie pentru lamuriri si ne-au trimis la plimbare pe motiv ca inca nu au aparut normele metodologice de aplicare a ordonantei. Totodata ni s-a spus ca nr. vechi de inregistrare s-a anulat si ne aliniem din nou la start cu noii sositi. Este in regula aceasta atitudine? Daca cineva de pe forum a intrat in posesia normelor metodologice rog sa mi le transmita pe e-mail ana.anane@rompetrol.com. Multumesc
Restantierii pot fi dati in judecata. Nu trebuie sa sufere din cauza lor tot cei corecti care isi platesc cinstit cota de contributie la cheltuielile lunare. La noi totul este ...cu susul in jos. La fel procedeaza si presedintele asociatiei noastre. El nu vrea sa se puna rau cu cei care incalca legea si in felul acesta ii pedepseste pe cei corecti.
@ Dana Marin. Ma alatur si eu acestui grup de initiativa.
Proprietarii sunt foarte derutati cu aceste adunari generale. In primul rand la prima adunare convocata, la care de regula nu se intruneste cvorumul, vin mai multi proprietari decat la cea de-a doua sedinta. Iar la a doua sedinta se iau hotararile cu 50%+1 din cei prezenti. In asociatia noastra alcatuita din 180 proprietari se iau decizii cu 10-13 voturi, care reprezinta majoritatea. Cum a spus si gabi_const, cel care solicita respectarea legii este considerat "dusmanul" asociatiei. Se prefera efectuarea lucrarilor de reparatii "la negru", pe motiv ca sunt mai ieftine, fara garantii si acte in regula si cate si mai cate. Deci daca majoritatea "subtire" hotaraste prost, ceilalti trebuie sa execute aceasta hotarare. Singura posibilitate prevazuta de lege de a anula o decizie "proasta" este aceea de a actiona in instanta. Va propun sa facem un scenariu privind rezolvarea cazului utilizatorului care a initiat acest subiect:
1. Adunarea generala, respectiv majoritatea prezenta hotaraste oprirea caldurii.
2. Proprietarii nemultumiti, reprezentand minoritatea, contesta in instanta hotararea.
3. Dupa cel putin 3 luni, in varianta optimista, se da pronuntarea si proprietarii nemultumiti castiga procesul.
4. Sezonul rece a trecut, actiunea in instanta a fost inutila, timp si nervi pierduti inutil.
Parerea mea este ca Legea 230/2007 este astfel conceputa incat sa nu ai nici o sansa sa anulezi in instanta, in timp util, o hotarare "prosta sau ilegala". Legea ar trebui sa-ti vina in sprijin nu sa te ingradeasca. Parerea mea...
@pissssi Retineti conditia esentiala "cu acordul proprietarilor direct afectati" . Beneficiile intra in contul asociatiei , d-voastra beneficiind doar de "disconfort". Cu alte cuvinte "unii cu folosul, altii cu ponosul". Comunicati in scris presedintelui, comitetului executiv faptul ca va veti adresa instantei de judecata privind instalarea ilegala a reclamei.
Succes!