Stimata deliabrett32
Lasand la o parte acuzele ca nu as cunoaste legislatia, acuze pe care le pot formula si eu la adresa dvs, in lipsa fundamentarii argumentelor dvs prin citarea expresa si definita a articolelor de lege despre care faceti vorbire, Cred ca ar fi de folos pentru toata lumea ce participa la dezbatere daca ne-ati indica baza legala in care Asociatia trebuie sa informeze PERSONAL prin orice mijloace pe proprietari. Iar daca asa ar sta lucrurile, consider ca informarea ar trebui facuta prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, peste granita in cazul acesta, si probabil nu toti ceilalti proprietari ar inghiti cheltuiala aceasta luna de luna...Astept articolele/paragrafele din Legea 196/2018 care va dau dreptate......daca ele exista. Abia atunci imi voi cere scuze ca "am sarit unde nu trebuie si la cine nu trebuie", cum elegant, ma admonestati...
anca marton
Utilizator 7din 11 utilizatori consideră acest răspuns util
Stimate GrigoreC
Eu cred ca dvs sunteti cel in culpa. Asociatia nu are nicio obligatie sa va anunte lunar sau anual sumele datorate. Dvs trebuia sa va asigurati ca le aflati cumva: fie lasandu-va adresa de mail si un telefon la un vecin, fie solicitand la plecare unul sau mai multe numere de telefon (de la Administrator, Presedinte, un vecin), la care Dvs aveati obligatia sa sunati si sa rezolvati problemele financiare. Nu v-ati gandit ca poate e-mailurile s-au ratacit? Sau ca poate adresa nu a fost corect data/preluata? Sau ca pur si simplu contul a fost violat de vreun hacker si ca nici macar titularul contului (administrator, sau presedinte) nu a mai avut acces? sau ca mesajele dvs au intrat in Spam?.Este inexplicabil si impardonabil sa fi stat luni de zile sau ani, si sa nu va fi pus problema ca datorati cote de intretinere .... macar cele care va reveneau in calitate de proprietar, pe cota indiviza, fiind evident ca nu aveati consumuri. desi, spre stiinta, sa stiti ca datorati macar sumele aferente caldurii radiate de tevile ce va trec prin apartament, chiar daca la plecare ati inchis repartitoarele (daca aveti), plus alte cheltuieli ce se repartizeaza pe beneficiari (apartament) ca de pilda mentenanta interfonului. Faceti un demers amiabil si incheiati cu Asociatia, sub semnatura, fie la un notar, o intelegere de esalonare rezonabila a platilor. Puteti solicita si instantei de judecata sa ia nota ca va insusiti obligatiile fata de asociatie si ca le veti achita in ''n'' rate lunare.
Nu va mirati de penalitati..Ele sunt legale cata vreme asa au fost stabilite in vreo Adunare Generala a membrilor Asociatiei, mai ales ca ceea ce dvs nu v-ati sinchisit sa achitati luni de zile, au platit ceilalti membri ai Asociatiei.De ce nu trimiteti pe adresa Asociatiei o scrisoare recomandata, cu confirmare de primire, sau, si mai sigur, o scrisoare deschisa/cu continut declarat, prin posta, de asemenea in regim recomandat, in care sa solicitati Nota de consum individual (Fisa financiara) a apartamentului, unde apar exact detaliate toate sumele datorate, la zi? Bunavointa si corectitudine sa fie, ca mijloace s-ar gasi, daca nu ati pleca de la premiza gresita ca asociatie a facut demersul legal in adins, sa va ia niste bani care nu i s-ar fi cuvenit...