Tocmai ma pregateam sa le trimit un mail pe adresa lor de suport din romania si sa le cer inlocuirea sau restituirea banilor inainte sa vorbesc la ANPC.
Pana acum am primit raspunsul lor de a nu repara aparatul pe garantie doar verbal, le voi spune sa-mi dea si in scris apoi voi face reclamatia la ANPC in functie de raspunsul de pe mail. Aparatul l-am dus la un service autorizat sony pentru investigatii, initial repararea lui pe garantie.
Am de gand sa fac asta. Ideea e ca am mai re-citit manualul de utilizare si am vazut ca eu ca utilizator trebuie sa merg anual sa fie inlocuite chederele care etanseaza porturile usb/hdmi + bateria.
In conditiile in care eu am camera de 2 saptamani pot presupune ca chederele sunt in stare foarte buna. Ei au testat aparatul cu "aparete profesionale" si sustin ca nu intra apa camera.
Am vazut ca pentru audiente este doar marti de la 9-10. Chiar se rezolva mai repede daca merg in audienta sau este suficient sa depun reclamatie?
Recent am achizitionat un aparat waterproof SONY DSC-TX20. Am facut cateva poze in apa, apoi a 3-a zi a inceput sa mi se reseteze aparatul - intr-un final nu a mai pornit.
Cum m-am intors in tara m-am dus cu el la garantie. Dupa 2 zile sunt sunat si mi se spune ca a intrat apa la obiectiv (el fiind in spatele unei sticle) si la portul usb. Reparatia nu se face pe garantie datorita faptului ca nu am inchis eu capacul de la usb bine (se inchide foarte usor etans - nu necesita mare filozofie). Am sunat la call center la sony si am explicat problema. Dupa aproximativ 2 ore de discutii am renuntat la convorbire datorita faptului ca ei sustineau in continuu ca eu n-am inchis bine capacul de la portul usb si p-acolo a intrat apa in aparat.
Intrebarea mea este urmatoarea:
Cum / ce trebuie sa fac sa-i conving ca ei trebuie sa repare aparatul pe garantie (mie mi s-a cerut 1/2 din suma aparatului pentru a fi reparat) sau sa-mi dea altul nou eventual sa-mi restituie banii?