Multumesc pentru raspuns. Dar din cate stiu eu, dar poate ma insel, nu poate sa existe delegare la delegare adica director general la director adjunct acesta la sef de serviciu iar acesta la sef de birou. Iar daca se deleaga responsabilitatea este in solidar. Dar daca ma insel, cum se stabileste (prin ce act) valoarea sau dificultatea in cazul angajarii cheltuielilor de exemplu?
Multumesc anticipat.
Buna ziua. Am o mare intrebare legata de delegarea de responsabilitati. In cadrul adminitstratiei publice se practica cu succes delegarea de responsabilitati. Ministrul deleaga responsabilitati prin ordin unor directori generali, cum ar fi semnarea de contracte, semnare care presupune angarea de cheltuieli. Direcorul general deleaga la randul lui unui director general adjunct. Practic este o a doua delegare a aceleiasi responsabilitati. De cate ori se poate delega o responsabilitate (ca in exemplul de mai sus)? Pentru ca pe acest principiu se poate delega pana la ultima functie de conducere si anume sef de birou. Multumesc anticipat.