am si eu o intrebare.... sunt student in romania..cetatean rep moldova...nu am reusit sa prelungesc permisul de sedere depasind termenul cu 4 luni...as vrea sa ies acum din romania..as putea evita interdictia....si acesta interdictie figureaza doar in pasaport? eu plec in md pentru ami schimba pasaportul
irina_4u din pacate din 3 bile nu poti identifica bila x(nestiind daca e mai grea sau mai usoara.... daca se afla in grupa 4)....... deci asa.... 1 cantarire : 4 bile cu 4 bile ... daca sunt egale e mai usor raman 4 bile printre care e si bila x... apoi se ia 3 bile si le compari cu 3 etalon din alea 8....... daca si acu sunt egale bile x e ultima si ne ramane sa o comparam cu una etalon.... daca alea 3 sunt mai grele sau mai usoare atunci se ia 2 din ele si se cantaresc intre ele... stiind deja ca bila x e mai grea sau mai usoara...... identificam care din alea 2 e cea cautata... daca sunt egale bila x e a 3 si deacu stim cum este(mai grea sau mai usoara).....................asa e... insa daca din prima cantarire balanta nu e in echilibru atunci bila cautata se afla printre alea 8... si aici e mai complicat insa si asta am rezolvato
pai da... da as putea afla si indicii din zilele trecute.... ca eu m-am inregistrat acu 2 zile pe site si nu am putut sa vad indiciile de pana acu..... daca le stie cineva....... eu nu stiu decat indiciul de azi 16 aprilie...