mda,este o idee f buna!! :) am sa incerc varianta,deci va dati seama ca avocatul nu poate ajunge sa fie platit 7500 de euro maxim 600 de euro e avocatuldeci ies in castig :) va multumesc dupa ce incerc va dau raspunsul
omologarea individuala se face numai prin prezenta actelor de catalizare din germania de care eu numai am cum sa fac rost,eu am luato stiind ca din moment ce are euro 2 si scrie pe Brieful nemtesc EURO2 nu mi-am facut probleme ca va iesi euro 0 oricum sunt hotarat sa ii dau in judecata,pentru ca nu mi se pare normal atata birocratie din moment ce pe acte scrie clar Euro2,doar suntem toti in uniunea europeana,sau poate nu,Romania o fi numai cu numele :|
deci nu cred ca are legatura vechimea masinii,conteaza ca i sa scazut gradul de poluare ca tot asa putea sa ii puna neamtu un catalizator euro 4 corect?eu sunt student,am un venit de 300 ron si aia este o pensie de urmas care atunci cand voi termina scoala nu va mai fi,cat despre omologare individuala ce ziceti dumneavoastra domnule avocat ionut,am incercat toate modalitatile insa degeaba numai in prezenta actelor de catalizare si a facturii pe catalizator imi poate face euro 2,si atunci trebuie sa platesc o taxa de 1200 ron pentru ca RAR sa trimita actele la bucuresti si sa verifice,vi se pare corect atata bataie de cap in tara noastra? statuslui roman nu ii convine ca sa inscriem masinile in Bulgaria,dar ne incurajeaza prin acest mod
problema este ca la noi in romania norma de poluare se determina prin seria de motor si anul fabricatie ei nu iau in calcul ce s-a modificat la ea(adica de la norma de poluare D3 cum era in germania la Euro2) si dansii adica cei de la RAR mi-au cerut actele pentru aceasta modificare si eu numai am cum sa le arat actele ca masina si-a schimbat 2 proprietari decand s-a facut aceasta modificare,stampila pe cartea de identitate a masinii pusa de primaria din Germania exista si scrie clar ca s-a modificat norma de poluare din D3 in Euro 2 si pe talonul nemtesc al masinii scrie Euro2 si eu mi-au incadrat masina la Euro0 si nu mi se pare normala aceasta incadrare din moment ce masina are Euro 2 si de aia am decis ca numa prin a-i da in judecata as putea rezolva aceasta problema,taxa de inmatriculare este 7500 de euro in momentul de fata,este o suma extrem de mare pe care sunt sigur ca nimeni nu o poate achita pentru o masina din 1991 si nici daca ar puteao nu ar achitao deoarece este o bataie de joc taxa aceasta,si presupun ca daca m-as duce la diretorul de la RAR din timis mi-ar zice aceeasi chestie,v-as ruga daca puteti si daca vreti sa ma ajutati sa imi scrieti aici ca eu nu gasesc nici unde legea aceasta,ca daca am euro 2 si masina cand a iesit din fabrica a iesit cu euro 0 ,iar ulterior a intervenit o modificare prin care s-a schimbat norma de poluare imi trebuie sa dovedesc prin facturi si cartea catalizatorului si toate acestea,eu dupa parerea mea zic ca este destul stampila primariei si faptul ca primaria din germania a luat la cunostinta aceasta modificare.intrebarea care ma macina este : daca pot sa primesc avocat din oficiu daca ii dau in judecata aici in romania :) va multumesc
Am o problema daca ma poate sfatui cineva,vreau sa dau in judecata Registru Auto roman,deoarece am achizitionat o masina marca bmw cu norma de poluare Euro2 si ceide la RAR nu mi-au luat in considerare caea norma de poluare si anume acel catalizator si mi-au incadrat masina la norma de poluare EURO 0. Intrebarea este urmatoarea,am auzit ca la bruxelles este un tribunal renumit imi recomandati sa merg acolo? si inca o intrebare: nu am posibilitatea de a plati un avocat,as putea primi unul din oficiu? Va multumesc
Buna ziua,sunt din Timisoara si am exact aceeasi problema ca si domnul de mai sus,mi-am achizitionat o masina BMW 318 din anul 1991,evident penultimul proprietar a dotat masina cu catalizator euro 2 pentru a plati mai putin impozit,am pe brief modificat si scrie euro 2 cu stampila de la primaria din orasul care s-a facut modificarea,registrul auto roman mi-a dat norma de poluare euro 0,cum poate fi posibil asa ceva,pe cartea de identitate tot euro 2 scrie nici macar e2 este clar euro 2 ,mi-a zis ca imi trebuiesc niste acte pe catalizator,si am intrebat ca pentru ce din moment ce catalizatorul este montat si omologat si inregistrat de catre primarie,apoi mi-a zis ca daca fac rost de acte atunci platesc 1200 de RON ca sa trimita actele la bucuresti si mai apoi sa imi deie euro 2 dar nici atunci nu este sigur ca imi va iesi euro 2,de ce atatea taxe si atatea batai de cap aici in romania? de ce nu putem fi si noi un popor civilizat,numai bani bani bani...altceva nu stim,poate sa imi deie un avocat o parere? va rog frumos
Cu stima!