Nu m-ati inteles. Este vorba de controlul efectuat de Fisc. Cabinetul medical are acelasi regim ca si cabinetele de avocatura, notariale si alte activitati independente!
La un contract tipizat (publicat in MO, respectiv Contractul ce se incheie intre furnizorii de servicii medicale de asistenta medicala primara si Casele Judetene, care permite adaugarea de clauze contractuale), daca aceste clauze contractuale sunt negociate cu Casa de Asigurari de Sanatate, in limita permisa de lege, de catre Patronatul Judetean al Medicilor si stipulate intr-un proces verbal semnat si stampilat de ambele Institutii pot sa fie valabile pentru membrii Patronatului in Instanta sau trebuie transformate in Act Aditional la Contractul Individual? Mentionez ca nu s-au putut include in Contract pentru ca acesta a fost tiparit si semnat inainte de negociere.
Pentru cabinetele medicale individuale (persoane fizice independente) exista norme de control fiscal clare? Daca da, va rog, sa-mi indicati si mie unde le gasesc. De fiecare data cand vine controlul fiscal imi impoziteaza inclusiv utilitati ale cabinetului cu penalitatile si dobanzi aferente. M-am cam saturat si nu stiu cum sa procedez. Cu multumiri anticipate!