avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 893 soluții astăzi
Forum Activitate victor1970

Activitate victor1970

Carpatina a scris:

desigur ca puteti face o plangere si la protectia consumatorului. Astfel de plangeri impotriva furnizorilor de telefonie, cabluTV si net sunt nenumarate, si nu este nimic nou ptr cei de la Oficiul ptr prot consumatorului.

Lasati-i pe cei de la OPC...nu rezolva nimic. am depus eu o reclamatie contra B acolo in data de 27 iulie 2008 ( da, ati citit bine!) si nici pana in ziua de azi nu am primit raspuns, ba mai mult in 5 ian 2009 cand am telefonat sa ma interesez de reclamatie m-au pasat la 6 numere de telefon...cand am injurat si am spus ca ma duc acolo si bat unul, am fost sunat de o inspectoare OPC, care mi-a spus ca intr-o saptamana voi primi raspuns...am intrebat cu cine stau de vorba, normal ca nu s-a recomandat. Apoi, surpriza ma suna cel de la B sa imi spuna ca de fapt OPC a fost in control dar nu a luat nici o masura si a recomandat sa ne intelegem noi doi B+EU. Normal trebuia sa actionez in justitie OPC sa ii fortez sa imi dea raspunsul corect la reclamatia mea, cu acel raspuns sa demonstrez tot in justitie ca B pierde oameni din baza de date, prin urmare raporteaza la stat balante neveridice, apoi umfla facturile stiind ca romanul plateste ca prostul. Toata comunicarea B - abonat se face verbal pentru a nu exista probe impotriva B. Cina am spus B-istului de acolo: "Cum va simtiti cand trimiteti rapoarte false la Amsterdam si Londra?...ei ce spun cand constata ca Divizia Romania B are pierderi 3 milioane euro trimestrial?" B-istul a spus: "Ei, romanul plateste opricum fara sa caraie...". Pe scurt problema mea cu B: nu am fost facturat la convorbiri telefonice timp de 6 luni de zile ( am anuntat asta luna de luna la serviciul lor de clienti si la casierie), apoi a venit o factura de 16 milioane lei vechi. Am refuzat sa o platesc. Nici pana in ziua de azi nu am platit-o. Am observat ca judete intregi ale Romaniei nu au fost facturate in aceeasi perioada. Raspunsul B: "ati fost pierdut din baza de date...". Intreb si eu: Dar apoi cum m-ati gasit ? si de aici a pornit tot circul cu B si OPC. Bineanteles ca am reziliat contractul, beneficiez in continuare de semnal gratis de la ei, ca si toti care nu mai avem contract cu ei, am 3 kg de documente care imi sustin pledoaria, dar nu am bani sa platesc nici macar un stagiar, darmite un avocat...iar despre OPC cine sint inspectorii de acolo si cum au fost angajati, intr-o alta poveste rupta din cotidianul asta romanesc. Va puteti imagina ca in sediul OPC spun ce ma doare si un inspector ma intreaba: "ati platit?" "cum sa platesc sa recunosc greseala lor?" "FOARTE RAU CA NU PLATITI, INTAI PLATITI APOI VENITI LA NOI"...daca eu platesc voi la ce v-ati mai inventat?...iar la Registratura OPC analfabetul de acolo care primeste reclamatiile a scris C in loc de B. Inchei spunand ca in orice tara cu oameni normali la cap, B erau out din bussiness la cate reclamatii sunt impotriva lor. Cum cine ne ajuta? Concurenta, logic!
Va Multumesc ca m-ati ascultat, o zi buna in continuare!