avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 730 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Mari probleme cu furnizorul de servicii TV
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Mari probleme cu furnizorul de servicii TV

Bună seara,
Pe scurt am să relatez problema mea.
M-am abonat la firma A pentru NET, cablu TV şi telefon. Intre timp firma Astral a fost preluată de firma B. Eu nu am contract cu B. Nu am fost mulţumită de serviciile oferite şi am renunţat la serviciile lor. Firma B facturează serviciile de pe data de 6 ale lunii curente până pe data de 6 ale lunii viitoare.
Eu am renunţat la serviciile B din 09 martie 2009. Normal ar trebui să plătesc doar trei zile (7,8,9 martie 2009).
Am făcut un înscris (reclamaţie) prin care mi-am exprimat nemulţumirea şi că nu voi plăti perioada 06 martie-06 aprilie 2009 şi să-mi factureaze doar perioada 07-09 martie 2009 cât am beneficiat de serviciile acestora.
Cu toate acestea această perioada mi-a fost facturată. Astazi, am primit o notificare de la B prin care ma atenţionează "să achit în 7 zile factura, altfel voi plăti penalizări precum şi alte cheltuieli, inclusiv cheltuieli de judecată în cazul unui proces pentru recuperarea creanţelor".
Întrebare: Este normal ca eu să plătesc în plus 27 de zile în loc de 3 zile cât am beneficiat de serviciile lor ? Încă o dată precizez nu am contract cu B ci cu Acare a fost preluat de B.
Vă mulţumesc!
Ana 123
Ultima modificare: Joi, 22 Iulie 2010
ContSters20980, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters20980 , utilizator 12:56, 22 Iulie 2010
Faptul ca ati renuntat la serviciile A si ale B este un punct. Insa daca B a continuat sa furnizeze servciile impotriva vointei dvs exprimate in scris, iar pe de alta parte dvs ati utilizat aceste servicii impotriva refuzului scris personal de dvs, se considera ca ati acceptat contractul in continuare sa isi produca efectele. Deci, va trebui sa ne lamuriti:
- B a mai furnizat serviciile sale catre dvs dupa data de 09 martie 2009?
- dvs ati continuat sa utilizati si beneificati efectiv de aceste servicii?
- ati primit confirmarea de rezolutiune sau de reziliere a contractului intre dvs si B?
Am inteles ca dvs nu aveti contract cu B, dar aceasta nu are relevanta in cauza, decat numai in masura in care puteti dovedi ca firma A nu v-a adus la cunostinta in scris despre faptul ca va urma sa fiti preluati de catre o alta firma, respectiv B. IIN aceste conditii atunci puteti sa le scrieti celor de la B ca sunteti dornica sa va vedeti cu ei in fata instantei si sava puteti formula si dvs pretentiile.
Ultima modificare: Joi, 22 Iulie 2010
ContSters20980, utilizator
Bună ziua, Carpatina
Vă mulţumesc pentru reăspunsul dat şi acum urmează lămuririle:
-B nu a mai putut furniza serviciile către mine doarece am predat echipamentul (cu semnătură), respectiv modemul;
-din 06 martie 2009 am făcut contract cu o altă firmă pentru servicii similare: Net şi cablu TV (firma Enjoy)
-în decembrie 2005 am făcut contract cu firma Astral, care între timp a fost cumpărată de B; Firma A nu mi-a adus la cunoştinţă în scris despre faptul că urma să fim preluaţi de altă firmă, respectiv B.
-nu am primit confirmarea de rezoluţiune sau de reziliere a contractului între mine şi B. Ultima factură emisă de aceştia, pe perioada 06 martie 2009 - 06 aprilie 2009 nu am plătit-o şi ieri a sosit notificarea de la B prin care mă somează să plătesc în 7 zile datoria, altfel mă penalizează şi mă dau şi în judecată. Eu oricum port cu B o corespondenţă prin care mi+am exprimat nemulţumirea faţă de calităţile serviciilor lor. Pe data de 16 aprilie am primit chiar şi un telefon de la B întrebându-mă de ce am renunţat la serviciile lor.
De asemenea aş vrea să mă adresez şi "Protecţiei consumatorului".
In speranţa că mă veţi consilia în continuare, vă mulţumesc!
O zi bună.
Ana 123
-
Ultima modificare: Joi, 22 Iulie 2010
ContSters20980, utilizator
in astfel de conditii, nu va ramane decat sa asteptati ca B sa va cheme in judecata. Pana la acel moment nu platiti nimic, ci le veti transmite doar o scrisoare prin care le comunicati ca sunteti pregatita sa fiti citata in instanta de catre acestia pentru neplata unui debit nedatorat. Mai multe nu trebuie sa le scrieti. daca va vor chema in judecata, aveti intreg arsenalul de scrisori si adrese purtate intre dvs si B asa incat puteti dovedi fara tagada in fata instantei faptul ca B va obliga pe nedrept si neintemeiat la plata unui debit pe care nu il datorati.
Ultima modificare: Joi, 22 Iulie 2010
ContSters20980, utilizator
desigur ca puteti face o plangere si la protectia consumatorului. Astfel de plangeri impotriva furnizorilor de telefonie, cabluTV si net sunt nenumarate, si nu este nimic nou ptr cei de la Oficiul ptr prot consumatorului.
Domnule Carpatina,
Vă mulţumesc pentru răspunsuri. Ce aţi vrut să ziceţi cu "Mai multe nu trebuie să le scrieţi"?
Dacă mă dau în judecată, unde mă dau, în localitatea mea de reşedinţă sau în localitatea unde ei au sediul firmei?
O zi bună!
Ana 123

Alte discuții în legătură

Cum scap de upc? GeorgeDamian GeorgeDamian Buna seara,am o problema legata de upc.Doresc sa inchid contractul de cablu tv de la ei,din cauza serviciilor tot mai proaste ale respectivei companii si a ... (vezi toată discuția)
Neplata factura telefonie mobila? zoran99 zoran99 Buna, am avut un contract pentru un serviciu de date(internet mobil) cu o firma de telefonie mobila pe perioada 09/07/2009-09/07/2011. Un timp serviciul a ... (vezi toată discuția)
Probleme legate de orange romania s.a. blonddy13 blonddy13 In momentul in care m-am inscris m-am gandit ca poate dvs. o sa ma ajutati in aceasta problema si sa-mi dati solutia potrivita. Din 1999 sunt abonat fidel la ... (vezi toată discuția)