In momentul in care m-am inscris m-am gandit ca poate dvs. o sa ma ajutati in aceasta problema si sa-mi dati solutia potrivita.
Din 1999 sunt abonat fidel la Orange,in 2003 mi-am schimbat doar nr.de tel.,reinnoindu-se tot la 2 ani(oferte,servicii,optiuni...)neavand probleme cu ei,platindu-mi facturile la timp,nu am ramas restanta niciodata,pana in ianuarie 2009 cand fiind plecata din tara,factura detailata nu mi-a mai venit acasa pe lunile ian-feb 2009,revenind acasa,am contactat operatorii de telefonie(cam 5 la nr.) si am cerut copie dupa facturile detailate pe respectivele luni,deabia mi-au trimis in luna iulie acele facturi(copii).In aprilie la sfarsit am reinnoit abonamentul,renuntand la vechile optiuni si alegand altele mai favorabile,si primind inca un nr de tel,mentionez ca acest abonament are 3 nr de tel,in urmatoarele 2 luni nu s-a intamplat nimica decat ca ei au uitat sa-mi scoata 2 optiuni vechi si am platit in continuare,care dupa aceea s-a rezolvat mi-au scazut 24 eur,din urmatoarea factura,in luna Iulie 2009,mi-a aparut pe ultimul nr dat de ei,~266 de accesari wap GPRS Trafic,pe care nu le-am accesat sau folosit,mentionez ca nu am avut vreodata vreo optiune de internet inclusa in abonament,iar tel.era blocat si nu se putea accesa internetul deoarece:"verificati setarile operatorului de serviciu"acesta era mesajul.
Din factura detailata mi-am scos pe fiecare nr in parte toate convorbirile nationale,orange,in grup,si le-am calculat nu iesea ce rezultat aveam eu cu al lor,factura era de plata 586 lei,din care eu am avut sa rotunjim 350 de lei restul era acel internet.am facut sesizari,am vb cu operatorii de serviciu,si am scris fiecare nume cu care am discutat si ce rasp mi-a dat,sau daca mi-a inchis tel in nas.eu am specificat ca sa fiu contactata tel de fiecare data la fiecare sesizare sau operator,dar in zadar,pe nimeni nu a interesat nimica.M-au dat la o firma de recuperari,cu prima persoana nu am putut discuta,mi-a inchis tel in nas,iar cu a 2 a i-am explicat ce s-a intamplat si a spus ca incearca sa rezolve.Din octombrie mi-a intrerupt tel in a mai apela,iar in februarie mi-au inchis si apelurile pe care le mai primeam.Specific ca dupa luna Iulie '09,eu am platit facturile la zi pe lunile August-Septembrie-Octombrie '09,doar Iulie a ramas sa se clarifice cu acea factura,vreau sa zic ca acel nr(al 3 lea)nu m-au lasat sa mi-l aleg eu,mi l-au dat ei(cei de la GSM-acolo unde am facut prelungire-innoire de contract).In februarie'10 am contactat eu firma de recuperari,si mi s-a spus ca dosarul nu se mai afla la ei,ci l-au luat cei de la Orange("eu nu mai am treaba cu ei,si ei cu mine")acesta a fost raspunsul.La inceputul lui Martie'10 am fost la O.P.C. am primit un nr de inregistrare si astept sa fiu contactata de un inspector(de fapt cei de la Orange Shop din localitatea mea au spus ca daca am nelamuriri sau probleme cu ei sa merg la Protectia Consumatorului!!ei nu sunt relatii clienti).Pe ei practic nu-i intereseaza de clientii lor,nu vor sa-si mentina clientii,si introducandu-le convorbiri suplimentare,accesari internet,atat mie cat si cunostintelor sau prietenilor mei(nefiind doar eu in aceasta situatie).
Intrebarea mea este:
Care este solutia la care pot sa ajung,sa-mi recupar doar 2 nr din 3,si sa nu platesc ceea ce nu am folosit sau accesat?(M-AU DETERMINAT SA NU MAI IMI DORESC SA FIU ABONATUL LOR,SI SA MA GANDESC LA REZILIEREA CONTRACTULUI,DIN CAUZA PROBLEMELOR CREATE DE ACESTI OPERATORI DE TELEFONIE MOBILA)
Va multumesc,cu respect.
Astept un raspuns favorabil.
Cel mai recent răspuns:
blonddy13 , utilizator
22:44, 19 Martie 2010