Bună ziua!
Mă numesc Florian Gabriel Felix, și aș vrea dacă se poate, să dispun de un anumit ajutor, de o informație sau un pont pentru rezolvarea unei anumite probleme ce mi s-a ivit cu compania telefonică Orange.
În luna iulie al acestui an, am contactat prin e-mail, compania Orange cu o cerere de reziliere a întregului contract ce-l aveam cu ei, contrat în care, am specificat toate clauzele și pretențiile mele de reziliere, conform legii în vigoare adică: Legea 161/2010 pentru modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului si a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori.24, specificând faptul de a nu-mi impune nici o taxă de reziliere.
După ce am trimis acest mesaj, mesaj care specific a rămas în baza lor de date și poate fi verificat oricând la cerere, o doamnă simpatică m-a sunat specificând faptul că acea conversație este înregistrată, și mi s-a spus faptul că din acea zi contractul meu va fi reziliat. După această informație i-am adresat întrebarea cum că dacă mai am ceva de plătit, spunându-mi că doar ultima factură va trebui plătită și totul este în regulă, și m-a asigurat de faptul că nu mai este absolut nimic de plătit din contract.
Ieri, în data de 3.10.2016, am primit o notificare în poștă de la Orange Romania S.A., cum că figurez în evidențele lor la data de 27.09.2016, cu o sumă restantă de 106,57 Ron. Pentru mai multe informații m-am dus direct la sediul central al Orange-ului din orașul meu, și am intrat în discuții cu o domnișoară pentru mai multe lămuriri. Ea mi-a spus faptul că doar abonamentul de voce mi-a fost reziliat dar, cel de internet nu a fost reziliat și mai am 14 luni din acel abonament. Am rămas mască! Nu știam că mai există un astfel de abonament în acel moment, având în vedere faptul că eu am cerut rezilierea contractului cu ei și să mă șteargă din evidențe. M-am contrazis o jumătate de oră cu domnișoara deoarece nu mă credea că eu am făcut acea cerere de reziliere completă până când a verificat ea personal în baza de date și mi-a văzut cererea. Răspunsul ei a fost scurt și sec:,,Eu nu pot să fac nimic! Am trimis o notificare la București și o să fiți contactat de un operator pentru rezolvarea problemei.".
Așasar, am nevoie de un sfat cu ce aș putea să fac în continuare, deoarece nu vreau să-mi bată la ușă niște oameni dubioși să-mi ceară bani pentru ceea ce nu folosesc. Precizez că eu sunt client PrePay din luna iulie.
Cel mai recent răspuns:
Adrian ALBU , Avocat
08:57, 8 Octombrie 2016