CristinaPaisa a scris:
Ba se poate daca dati in judecata. Taxele de reziliere telefonie sunt clauze abuzive. Faceti un pic de presiune.
Probabil din graba, dvs. nu faceti diferenta intre taxa de reziliere in suma fixa (oricare ar fi acea suma fixa) si taxa de despagubire perfect legala.
Cititi aici (link ales la intamplare):
Utilizatorii care au încheiat contracte cu furnizori de servicii aşa cum sunt operatorii telecom pot renunţa, în anumite condiţii, la abonamente, fără a plăti o taxă de reziliere [...]
Schimbarea introdusă în Codul consumului blochează eventuale tentative ale furnizorilor de a limita dreptul clienţilor de a rezilia un contract, însă le lasă companiilor dreptul la "justa despăgubire". Practic, companiile vor avea astfel posibilitatea de a le cere astfel clienţilor care denunţă contractul înainte de termenul agreat iniţial eventuale reduceri aplicate la preţul unui telefon mobil, sau contravaloarea instalării unui serviciu precum televiziunea prin satelit.
[ link extern ]
ionuadriandragut, parerea mea este ca puteati intrerupe contractul de luna asta daca ii notificati cu privire la renuntarea la contract in 8 octombrie - deci cu o luna inainte de a expira 2 ani de cand ati luat telefonul. Sigur, daca ulterior nu ati mai primit vreo oferta de abonament (pare ca nu dar dvs. stiti asta).
Daca nu ati facut-o, contractul s-a prelungit tacit insa acum il puteti rezilia fara despagubiri, prin notificare, dar veti mai plati o luna de la data depunerii notificarii pentru ca asa scrie in contractul pe care l-ati semnat: ca trebuie sa va anuntati decizia de reziliere cu 30 de zile inainte.
Uitati-va in contract, scrie cum se face
Denuntarea unilaterala a contractului de catre client:
(iii) ulterior Perioadei minime contractuale, printr-o notificare scrisa trimisa catre Orange România cu cel putin 30 (treizeci) de zile calendaristice înainte de data încetarii si fara a fi obligat la plata vreunei despagubiri catre Orange România. În vederea exercitarii dreptului la denuntarea unilaterala a Contractului de catre Client, Orange România pune la dispozitia Clientului formulare standard disponibile în magazinele Orange.
Deci mergeti la magazin si depuneti notificarea,
cereti numarul de inregistrare si cand se implinesc 30 de zile de cand ati depus-o mergeti la operatorul unde vreti sa va portati si faceti cererea.
Nu mai stati la discutii cu operatorii ca pierdeti timpul.
Daca mergeti la reprezentanta luni, 16 noiembrie, si veti primi facturi pentru perioade care depasesc 16 decembrie le cereti sa le anuleze iar daca nu vor ii reclamati la ANPC.
Reveniti pe forum daca nu se rezolva.